HEDER OG ÆRE TIL DERE!

 

 

 

Jeg våknet opp i dag tidlig utvilt og klar for en ny dag. Sola skinte gjennom vinduet mitt i 2.etg. Jeg gikk ned å lagde meg frokost, og min vakre mamma plukket friske urter i hagen til hver vår kopp med te. Helt fantastisk hva naturen har å tilby! Etter å ha sittet i stillhet en stund gikk turen ned på stranda for et morgenbad. Det var så nydelig! Vannet var helt lunka, jeg kunne ligge i vannet uten å ofre en tanke på hvordan temperatur det var i vannet annet enn at det var en fantastisk følelse å ligge der!

 

 

 

Stranden var fylt med hvite sommerfugler som danset lags vannkanten… Jeg følte jeg fikk lov til å være en del av en sommerdans og hyllest til naturen! Det var så vakkert, de danser med hverandre og alene, som om ingen ting annet betydde noe! Wow…

Da jeg var på vei opp tok jeg et bildet av det vakre jeg var vitne til, og samtidig sjekket facebook siden min… Gjett hva jeg oppdaget!

I går kveld før jeg la meg var det bare 20 følgere igjen før jeg ville nådd 2000 følgere på Facebook siden min Nature Heart! Jeg visste at i dag var dagen…

OG DET VAR DET!

 

 

 

Anledningen er derfor perfekt til å fortelle dere alle sammen hvor takknemlig jeg er for at dere leser bloggen min, liker bildene mine, og engasjerer dere for naturen og hva den har og tilby! Jeg er evig takknemlig! Jeg er stolt over å ha følgere som dere! Jeg er privilegert som allerede har fått lov til å høre deres historier, opplevelser og hverdagshendelser i forbindelse med mine innlegg.

TUSEN TAKK! <3

 

#takknemlig #takk #takktildere #sommerfugl #sommer #natureheart #livet #meg #natur #elsk #norge #sol

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg