TILFELDIGE MØTER <3

 

 

 

Noen ganger, om jeg ikke skal si ganske ofte går ikke planen som den skal, og da er det mye opp til tilfeldighetene hvor man ender opp, hvilke mennesker man møter på veien, og hvilke nye synspunkt man kan få på en situasjon!

Skremmende? Kanskje…

Men… Er det ikke fantastisk?

Jeg er kanskje av den typen som er utrolig spontan, og jeg elsker det, men jeg har heller ikke noe imot å følge planen en gang i ny og ne.

De to siste dagene har hvert et perfekt eksempel på hvor mange herlige opplevelser man kan være med på om planen ikke går som den skal. Selvfølgelig må man ha et åpent sinn, og være klar for løsninger og muligheter. Jeg har erfart at det er da den perfekte løsningen for meg som regel dukker opp som perler på en snor!

 

 

 

Det hele startet en kveld på Hvaler uten noen spesielle planer annet enn en hjemreise en eller annen gang på kvelden. Før jeg visste ordet av det så ble det dans, og jeg hadde ikke pakket noen andre klær enn en shorts, men hva gjør vel det når man har venner som er vandt til å kle opp hverandre. Dette løste seg raskt og enkelt! Jeg danset og koste meg masse hele kvelden og natten, for så at turen hjem måtte foretas, og det var virkelig en trøtt opplevelse!

Jeg skulle egentlig komme meg på et tog tidlig neste morgen, men grunnet forsinkelser og lignende ble det forskyvninger i planene og neste gjest på den spontane u planlagte veien viste seg!

Ei fantastisk dame jeg ikke har sett på lenge hadde mulighet til å møtes mens jeg ventet på neste tog! Det var så utrolig hyggelig, det kunne ikke blitt en bedre dag… Alt dette fordi planer ikke gikk som planlagt og jeg lot tingene bare skje.

 

 

 

Jeg tror det er viktig å vite at verden går ikke under om planene ikke går som planlagt. Det er viktig og ikke miste hodet om noe blir endret på veien til et “mål”. Det er virkelig normalt. Det er faktisk ikke reelt at alt skal gå som vi planlegger hver eneste gang! Selv om det kanskje er litt ubehagelig for noen mener jeg at vi alle har godt av litt uforutsette endringer i vår lille rutine hverdag!

Takk for at mine endringer viste seg å bli den beste “planen” for meg! <3

Hvilke uforutsette hendelser har dukket opp i ditt liv i det siste, og vist seg å bli en fantastisk opplevelse for deg?

<3

#sommer #båt #norge #havet #planer #spontan #levlivet #natur #natureheart #endring 

2 kommentarer
    1. Det å legge plan for alt er kanskje det sikreste for de fleste, men jeg har også tro på tilfeldigheter – på godt og vondt. Jeg like å ta ting på sparket, også når jeg reiser. Det utroligske kan skje, og skjer hele tida. Forleden møtte jeg en kar jeg ikke hadde sett på 30 år, jeg hadde hatt han på vgs. Utrolig hva vi memorerte mens vi ventet på bussen. Jeg møtte også kona mi ved en tilfeldighet. Men det er en lang historie.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg