MITT LILLE LYS!

 

 

Tåka ligger tett over alle myrene. Jeg kan ikke se lengre enn noen meter fremfor benene mine. Hodet mitt er helt tomt, og jeg klarer ikke tenke. Jeg har lyst til å begynne å gråte, men jeg gjør det ikke. Jeg kjenner meg helt rådvill om dagen.

Hva er neste mål? Neste utfordring?

Jeg vet ikke! Jeg klarer heller ikke se hvilken retning jeg skal se for at noen ideer eller løsninger skal komme min vei. Jeg står ute i regnet og ser utover myrene. Jeg føler tåken kommer nærmere og nærmere, men jeg kjenner ingen behov for å flytte meg. Jeg er klar for at tåka skal ta meg, og det er helt greit.

Jeg klarer alltid å se løsninger, eller vinkle situasjoner i en positiv retning, men i dag er det akkurat som alle disse egenskapene er borte. Jeg finner de ikke igjen! Jeg kjenner meg fortvilet, og tårene trykker bak øynene mine!

HVA NÅ?

Tåken er nå så nære at om det hadde vært mulig å føle, og kjenne på den så hadde jeg hatt mulighet til å gjøre det nå. Jeg strekker hånden fremfor meg for å “ta” på tåken, men selvfølgelig går det ikke… Jeg holder på å miste balansen, men tar meg inn igjen.

Et lite imaginert lysglimt kommer til meg som gjør at jeg får en enkel tanke i hodet… og gjett hva det er? Jeg kan ikke tro det selv, men det er TE… Jeg ønsker meg en god, varm kopp te. Hele situasjonen blir avbrutt, og jeg setter retningen mot huset for å lage te…

 

 

 

Takk, for at en så liten ting kunne være mitt lys i tåken!

TE <3

 

#te #sommer #tåke #tanker #rådvill #gråt #tårer #vanskelig #positiv #natur #natureheart #landskap #hvanå #norge 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg