MOTIVASJONENS TIME!

 

 

 

Jeg er helt i annen verden… Bare av å lese en mail fra den riktige personen er jeg nå i fyr og flammer. Jeg klarer nesten ikke sitte i ro. Jeg er så klar… Jeg sitter inne i stua til mamma og leser denne mailen. Jeg merker en glede som sprer seg fra magen og ut i hele kroppen, jeg er klar. Jeg har nå skrevet en liste over alt jeg skal gjøre slik at jeg ikke glemmer noe. Det er veldig lett at når man først lander så forsvinner noe av det man hadde tenkt ut å gjøre. Det ønsker jeg ikke denne gangen. Dette er for viktig! Det er livet mitt det er snakk om, og jeg har ikke tenkt til å sløse bort den muligheten jeg har skapt for meg selv her og nå.

Jeg har ventet lenge på at jeg skal være klar for å gjøre dette! Jeg har ventet lenge for at jeg i det hele tatt skal ha guts nok til å utføre dette, men jeg kan kjenne at tiden er inne. Jeg kan kjenne at motivasjonens time har kommet og jeg er klar for å gjøre noe med saken. Det er virkelig min tur nå!

 

 

Emeli… Lets do this!

Tiden man venter

Venter på at kroppen og hjernen skal samarbeide.

Tiden man venter

Venter på at man skal være klar

Mange ganger tenker jeg NÅ?

Men NEI…

NÅ?

Men NEI…

Alt skal klaffe for at det skal føles riktig.

Riktig for en selv.

Selv om alle andre rundt har troa, må jeg har troa på MEG.

Det er jeg som skal gjøre dette.

Det er min tid.

NÅ?

NEI, ikke enda, men SNART!

Når?

Så mange spørsmål, men så få svar!

Jeg blir gal.

Hvor?

Når?

NÅ???

JA, nå er det din tur

Så…

Lets do this Emeli!

 

#natureheart #guts #letsdothis #motivasjon #mittliv #nå #mintid #dikt #foto #norge #meg #natur #klar

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg