DAGENS KJÆRLIGHET <3

 

Jeg lener ryggen sakte inn mot trestammen. Jeg kan kjenne varmen fra treet… Hele morgenen har det vært sol som har varmet opp det vakre, gamle bjørketreet. Tenk hvor mye det har sett og opplevd! Alt som har forgått her i mange, mange år tilbake! Her midt i hagen står vårt vakre tre støtt som aldri før og hilser oss velkommen hver gang vi kommer inn på tunet! Jeg kunne ikke vært mer takknemlig!

 

 

Solen skinner meg rett i ansiktet… Jeg blir blenda! Jeg sitter og tenker på alle tingene jeg har opplevd i mitt “korte” liv. Tenk hvor mye mitt vakre bjørketre har sett og opplevd gjennom de hundrede år det har stått i vår hage.

Jeg sitter med øynene lukket og bare lar solen steke, jeg kan kjenne en deilig varme som trekker inn gjennom ansiktet mitt og sprer seg i hele kroppen min. Tankene svever, og mimringen begynner. Alt jeg har sett og opplevd er egentlig helt sykt. Så mye jeg har gjort på egenhånd, bare for meg. Så mye jeg har gjort for andre, og med andre for å hjelpe og glede! Jeg er stolt over alt jeg har gjort til nå… Når jeg tenker tilbake på alle landene jeg har besøkt, alle menneskene jeg har møtt og alle de lærerike situasjonene jeg har befunnet meg i og tatt lærdom av, blir jeg helt målløs!

Så begynner tankene å fly lengre, langt der borte i det fjerne venter neste destinasjon, neste møte, neste opplevelse på meg, og jeg gleder meg så masse. Jeg gleder meg over dagen i dag, og putter all min positivitet inn i det gjør akkurat nå, slik at morgendagen får et godt utgangspunkt <3

 

Etter en stund åpner jeg øynene, solen har gått bak en sky, og jeg blir vekket tilbake til tidens nå. Jeg takker for alle smil, og ønsker dagen i dag og alle fremtidige dager min kjærlighet!

Takk for dagens kjærlighet!

Takk <3

#kjærlighet #sol #varme #nå #historie #norge #høst #ute #utno #land #destinasjoner #nytt #glede #smil

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg