#HAPPINESSCHALLENGE💛

 

I dag startet jeg utfordringen jeg har kalt #happinesschallenge💛 på Instagram. Denne utfordringen startet jeg etter å ha sett at det er utrolig mange som forteller seg selv negative ting før de går å legger seg. Bare for noen dager siden la jeg ut en meningsmåling på Instagram, hvor jeg spurte folk hva di sier til seg selv før de går å legger seg. Valgene var positive ting eller negative ting. På min meningsmåling var det en overvekt av de som fortalte seg selv positive ting, og det er helt fantastisk, men det var også veldig mange som sa at de fortalte seg selv negative ting.

 

På bakgrunn av at jeg mener med hele mitt hjerte at vi alle er mer enn bra nok, at vi er vakre, flinke og at vi trenger å høre dette mye mer… Ikke bare fra de rundt oss, men alle viktigst fra oss selv. I det lange løp er det, det du forteller deg selv som du kommer til å høre på. Da tenker jeg, hvorfor ikke gjøre en innsats for at du skal forstå og mene at du er en fantastisk person! Uansett hvordan du ser ut, hva du har inni deg, hva du mener og gjør.

 

DU ER BRA NOK!

 

DU ER FANTASTISK!

 

Hver dag i 30 dager starter med i dag kommer jeg til å legge ut en liten film snutt, eller et bildet av meg selv som sier eller gjør noe mot meg selv som får meg til å smile eller føle meg bedre.

 

Jeg oppfordrer dere alle til å bli med meg på denne 30 dagers utfordring i #happinesschallenge💛… og kanskje kommer dette til å få deg til å innse hvor fantastisk du er! Hvem vet 😉

 

Logg inn på Instagram og heng deg på!

 

 

 

Bruk #happinesschallenge💛 i story eller innlegg, eller tagg meg @emelitor

Så vet jeg at du er med, og det er helt fantastisk! Jeg heier på deg!

 

Gleder meg masse til å se dere knuse denne utfordringen!

 

Kjærlighet til dere alle! <3

 

#happinesschallenge #blogg #norge #psykiskhelse #psykisk #helse #duerbranok #elsket #fantastisk #motivasjon #utfordring 

5 kommentarer

Siste innlegg