06.04.2018

FRA A4 TIL FRI SJEL!!

 

Jeg satt alene på t-banen fra Brattlikollen til Nationaltheatret og som vanlig lå fokuset mitt på at de gule stengene man bruker for å holde balansen skulle danne en rett linje. Rett før jeg ankom Nationaltheatret skjedde det, alle stengene var på linje. Det som var annerledes denne dagen var tankene som dukket opp i hodet mitt. Vanligvis ville jeg følt en indre ro, men denne gangen var det ikke en slik følelse jeg satt igjen med. Ved synet av den gule, rette linjen tenkte jeg; NEI? Nå må jeg gjøre noe annet med livet mitt!!

 

 

Mitt navn er Emeli Torvund, kommer opprinnelig fra Askim i Østfold, men akkurat nå er jeg bosatt i Hallingdal og jobber som budeie. Utdøende yrke, men veldig givende for meg. Nye ideer, nye mennesker og opplevelser er utrolig givende og verdifullt. Jeg er også en lykkejeger av de små vakre øyeblikkene i hverdagen, som jeg gjennom min blogg ønsker å dele med deg!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg