MITT FORBILDET!

 

 

Du er helt unik! Det er du som hver morgen stråler positivitet. Det bustete håret ditt før du har gredd det “tiltrekker” seg positivitet… Hehe i alle fall virker det sånn! Du har i prinsippet ikke noe du MÅ gjøre hver dag, fordi du per dags dato er ufør, men det stopper deg ikke. Hver dag er forskjellig. Den ene dagen kan være litt verre enn andre fordi du sliter med smerter i ryggen, men hvem hører vel om det. Et mer løsningsorientert og fantastisk menneske skal man lete lenge etter. Etter mange år med lærdom og feiling har du endelig funnet noe som fungerer for deg. Jeg er så utrolig glad på dine vegne! Jeg sier det igjen du er fantastisk!

“Dette fikser vi”, “Bare vent litt så finner vi en løsning”, “Dette er ingen problem”. Disse uttrykkene kommer stadig fra deg. Uansett hva som inntreffer i livet ditt klarer du å takle det. DU er sterk, DU er selvstendig, DU gir aldri opp, DU er vanvittig positiv, DU er løsningsorientert og en hel masse mer! Jeg kunne ramset opp i en evighet for jeg kan ikke komme på hva som ikke er positivt ved deg!

 

 

Du viser meg, alle rundt deg og ikke minst deg selv hvor fantastisk du ER, og hvor trygg du er i deg selv. Jeg beundrer deg for det! Det du gjør hver eneste dag… Står opp og starter dagen med et helt unikt smil som smitter herfra til månen. DU har gjort at jeg alltid føler meg trygg rundt deg, og i meg selv! Du viser meg at alt er mulig om jeg bare har rett fokus og jobber for det! Du har i alle år løftet meg opp og dyttet meg fremover!

Jeg kunne aldri ha bedt om at noen andre skulle hatt den rollen du har i livet mitt! Tusen takk for at du er forbildet mitt!

 

 

 UNIKE, FLOTTE, YDMYKE OG POSITIVE

MAMMAEN MIN <3

 

4 kommentarer
    1. Fantastisk hyllest til mammaen din. Litt av en mor du har. Fine bilder som handler om noe helt annet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg