ET HEDERSBREV!

 

 

 

Kjære vakre, vise og unike! Du inspirerer meg, støtter meg, heier på meg og hjelper meg fremover… TAKK!

Uansett hva jeg finner på er du der og heier på meg! Selv om du kanskje ikke sier det så høyt når jeg er i nærheten så hører jeg fra andre at du snakker meg opp hele tiden… TAKK! Hvordan skulle min oppvekst vært uten deg? Du har lært meg så masse. Latt meg få være meg selv fullt ut hele tiden. Du har lekt med meg når jeg var liten og stilt opp for meg, selv om det er midt på natta for å lage nattmat til meg når jeg kommer hjem, hehe! Redd opp senger til meg og mine venninner. Du er alltid der for meg, og jeg er virkelig evig takknemlig <3

 

 

Så fort jeg kommer opp på tunet så vet jeg at du allerede har sett meg fra vinduet. Når jeg går inn dørene vet jeg aldri hva jeg kan forvente. Ei dame som har dratt ei strømpe over hodet for så å titte rundt hjørnet for å overraske, eller et “skrik” fra stua: Hysj jeg sover… Mens du holder på å le deg i hjel, fordi du sover egentlig ikke! Du er rar og gal, men fantastisk! Du får meg alltid til å le, selv av de rarest ting. Den hjernen du har er så utrolig, du husker alt! Alt fra salmer du lærte på skolen som er over 80 år siden du satt og lærte, til at du kan ramse opp navnene på jentene mine, hva de gjør og lure på om de snart kommer tilbake.

Du er virkelig unik!

 

 

Jeg skriver dette til deg mormor, fordi jeg ønsker å hedre deg som en av mine stødige påler i livet! En som aldri svikter og som alltid vil være der for meg.

Jeg er evig takknemlig for alt du har gjort for meg, og fortsatt gjør!

Jeg elsker deg! <3

 

 

#livetsmiler #smil #lykke #forbildet #mormor #latter #hedersbrev #gal #vis #unik #fantastisk #familie #elskerdeg #takk #takknemlig

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg