HVA HVIS…?

 

I dag har jeg satt meg inntil husveggen, for å nyte solen. Fuglene kvitrer, og Healy står i stillhet og spiser gress litt lengre borte. Dette er en fin dag! Jeg nyter varmen mot huden og den lette sommer brisen som kiler meg under føttene. Jeg er lykkelig! Slike dager som dette er fantastisk!

Da jeg sitter her ute å ser utover jorder, fjell og daler fanges blikket mitt av alle fargene som sommeren bringer med seg! Ikke bare er det grønt og fint overalt, men alle de vakre blomstene som pryder landskapet! Dag og natten har overtatt hushjørnet, urtene og grønnsakene vi har sådd langs veggen begynner og komme til synet. Det virker som alt liv blir enda mer i live om sommeren! Alt som lever ønsker at morder natur skal se dem fra deres beste side. I hvert fall ser det slik ut! Bare ta deg tiden til å se på hvordan for eksempel blomstene retter seg opp i all sin prakt om sommeren. 

 

 

 

VAKKERT!!

 

 

 

De to hestene på gården som om sommeren går ute hele tiden, har også tatt turen bort for å hilse på. De lager høye klare vrinske lyder mens de fornøyd spiser gresset sitt. Det må være helt utrolig deilig å få lov å være ute hele tiden og bare nyte dagene!

Jeg kan ikke beskrive hvor takknemlig jeg er for at jeg per i dag er i en situasjon slik at jeg kan nyte naturen til det fulle, og kombinere dette med en fulltidsjobb.

 

 

 

En tanke som kom til meg mens jeg satt og nøt solen var… Tenk hvis jeg aldri hadde tatt sjansen jeg gjorde for nå litt over ett år siden, og sluttet jobben jeg ikke trivdes i… Tenk hvis jeg ikke hadde hatt troa på en bedre hverdag for meg! Tenk… Da hadde jeg fortsatt sittet inne på et kontor i Oslo i dag og sett på solen utenfor, uten å ha muligheten til å gå ut og nyte den.

Tenk hvor lite, men samtidig så mye som kan gjøre en så enorm forskjell! Bare det at jeg sluttet i jobben jeg hadde, gjorde livet mitt ufattelig mye bedre! 

Jeg sitter igjen men en følelse av takknemlighet, en takknemlighet ovenfor meg selv over at jeg har kommet så langt at jeg lever livet mitt slik jeg ønsker det, og at jeg ikke tar meg bryet av å tenke på hva folk mener om hva jeg bruker livet mitt til!

Jeg ønsker å minne alle inkludert meg selv på at dette livet er vårt, og ingen andres, så gjør det som gjør deg lykkelig!

 

Slutt og tenk hva hvis… og bare hopp i det! Min erfaring har vært at det gir best resultater!

 <3

 

 

#hvahvis #natur #farger #natureheart #lykke #utsikt #hoppidet #endring #motivasjon #mittliv 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg