BERGEN BY!

 

 

Vi er nå på siste festivaldag i Bergen by for denne gang. Jeg vil si at Bergen har behandlet oss bra. Ikke for mye regn, og en helt fantastisk stemning. Jeg må si jeg var litt bekymra før vi reiste, da Bergen pleier å stille opp meg en god dose regn. Jeg vurderte frem og tilbake hva slags bekledning som ville passe seg for denne uka, og til slutt endte jeg opp med en del klær som jeg til syvende og sist ikke har brukt fordi de var for sommerlige… Hehe! Det var godt jeg hadde noen som kunne stille opp med litt ekstra varme og vanntette klær, så jeg holt meg god og varm, men ikke minst tørr! Jeg trodde jeg var klar og hadde forberedt meg godt, men neiii… Hehe!

I dag har jeg sovet lenge, eller det jeg kaller lenge i det minste. Helt til kl 10.00. Da jeg våknet lå jeg bare å hørte på stillheten som enda fylte leiligheten. Det var ikke en eneste lyd annet enn min egen pust. Jeg gleder meg til i dag, med nok en stappfull dag med inntrykk, masse konserter og jentene mine <3

 

 

 

 

Jeg ønsket og gjenoppleve følelsen fra i går…

Når jeg står midt i folkemengden på en konsert, kjenner jeg følelsen av å være en del av noe stort. Alle er der med samme intensjon, vi alle elsker musikk! Det er en helt fantastisk energi som fyller området fremfor senen, og jeg er en del av det! Til vanlig liker jeg at alle har sin egen greie og gå for det de selv ønsker, men i dette tilfellet er det akkurat som alle uansett “hvor man kommer fra” kommer man sammen for å nyte av den samme opplevelsen. Vi er EN, EN som har samme ønske og mål. Det er ikke mange situasjoner man kan se et slikt samhold, men musikken bringer alle sammen. Det er som en felles “tro” der alle er like. Så utrolig fascinerende og fantastisk!

 

 

 

Jeg sto der med et forrykende sene show som slo i mot meg, hoppende mennesker på alle kanter og uansett hvor jeg snudde meg så jeg folk som smilte, lo og nøt det vi har til felles…

MUSIKKEN!

Takk!

#musikk #bergenfest #bergen #utno #venner #jentene #natureheart #mittnorge #norge

6 kommentarer
    1. LIkte godt å være på konserter og festivaler før. STORE festivaler, Roskilde og sånt 🙂 Herlig. Ikke vært på en stund nå, ikke så interessert mer nå 😀 Kos deg videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg