JEG HAR KOMMET HJEM <3

 

 

 

Jeg sitter her nå i den vakreste chesterfield stolen etter en reise på nesten fire timer til Telemark. Roen har senket seg og jeg har endelig fått noen dager fri! Benedicte står på kjøkkenet og lager middag til oss, og jeg kan lukte den herlige dampen av risottoen fra kjøkkenet… Det er noe helt spesielt å komme hit. Det er som om jeg har kommet hjem. Min betegnelse på hjem er ikke et hus, men folkene og energien som møter meg… Her er jeg hjemme!

Bare tanken på å få lov til å sitte rolig i noen dager uten å gjøre noe som helst er helt fantastisk, selv om jeg er veldig glad i geitene mine er det godt å få ladet opp batteriene igjen. Planene for fridagene mine er virkelig INGEN. Bare nyte tiden! Den trykkende varmen som regjerer på dagtid har roet seg, og en litt svak vind har tatt over. Jeg kan fortsatt se solen mellom fjellene, og alle grønn nyansene som gir skogen liv vises fra stuevinduet… Jeg kjenner at alle de utallige tankene som har strømmet i hodet mitt i hele dag har reist av gåre og jeg sitter igjen med en god stillhet!

 

 

 

Roen i kroppen min har nå tatt helt over og jeg begynner å bli søvnig, men jeg kan ikke sove enda… En kopp te først, eller kanskje to! Helt siden jeg kom har jeg bare sittet i den vakre stolen og blitt vartet opp, jeg elsker det! Tusen takk min kjære, du er helt unik!

Jeg har savnet deg masse <3

 

#hjem #hjartdal #norge #fri #mittnorge #middag #kos #te #hygge #natureheart #sommer #telemark

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg