VERDENS BESTE SPARRINGSPARTNER!

 

 

 

Tiden er inne for å finne løsninger. Jeg sitter fast og trenger å komme meg videre… Jeg har sittet inne hele dagen og bare vært meg… Lest bok, spist is, sovet, tegnet, skrevet og bare vært meg! Jeg elsker det! Midt på dagen oppdaget jeg en ny sang og fant meg selv dansende midt på stuegulvet uten å tenke på noen andre. Det var helt herlig!

 

 

 

Da Benedicte kom hjem fra jobb fortsatte vi på en lese liste jeg hadde startet på tidligere på dagen, over alle bøker jeg ønsker å lese. Vi endte opp med å dele våre notater og tekster med hverandre og diskutere dem. Jeg leste høyt, og kunne føle at hun lyttet, lyttet til noe som er viktig for meg. Jeg blir hørt og hun tar det inn. Da jeg var ferdig med å dele første teksten blir det helt stille. Jeg kan høre min egen og hennes hjerne knake… Diskusjonen starter! Hvordan teksten er bygd opp, hvordan den treffer henne og hvordan det er for meg å lese noe som jeg selv har skrevet tidligere, men ikke lest igjen før nå. Hvilken kjærlighets følelse jeg kjenner av å ha skrevet noe som betyr så mye for meg. Jeg vet med meg selv at jeg EN dag kommer til å dele disse tekstene, men ikke enda. Jeg er ikke klar… Ikke klar for å høre, ta imot og fordøye andres tanker og meninger om mine innerste meninger og tanker. IKKE KLAR! Det er helt greit sier jeg til meg selv. Jeg slår meg til ro med det faktum at verdens beste sparringspartner er tilstede og hjelper meg fremover. Jeg takker av hele mitt hjerte for at du er der for meg til en hver tid!

 

 

 

Jeg er heldig som har så mange flotte mennesker rundt meg som hjelper meg med det de er best på og at jeg har mulighet til å hjelpe de tilbake med det jeg er flink på!

Elsker dere alle!

Takk<3

 

#leseliste #sparringspartner #tanker #natureheart #fri #natur #godevenner #life #kjærliget #tekst #takknemlighet 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg