SVEVENDE LØVETANN FRØ!

 

 

En lang kjøretur over fjellet, en varm sommerdag, med utsikt over fjellheimen. En nydelig dag på kjøretur, men naturen var ikke i fokus denne dagen… Mye følelser som lå å presset, men var ikke klare til å komme frem. Turens endestasjon lå litt ute i skogen, et vakkert naturområdet med mye fjell. 

 

 

Jeg sto i roen av mine egne tanker…

En frisk bris kommer innover tunet uventet. Sollyset trenger gjennom greinene på det eneste treet som skapte et liten området med skygge å oppholde seg i. Det er en dag i August, og det er en stillhet som er uutholdelig, men nødvendig. Mange folk, mye følelser, slik som var forventet. Det er en summing som skapes av lavt folkesnakk som ligger i bakgrunn av den vakre sommer dagen. Enda en varm dag, men denne dagen var noe for seg selv.

Ny endringer, nye følelser og nye utfordringer… Vi er nå i gang! Ikke klare, men i bevegelse.

Ut av det blå sto jeg der i stillheten, med sollyset i ansiktet. En trygg følelse fylte meg, og et spesielt lys kom til syne der jeg kunne se løvetann frø fly over tunet og berøre oss alle!

 

 

 

KJÆRLIGHET <3

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg