HØSTEN KOMMER!

 

 

En sommer til ende, en høsts begynnelse. Morgningene begynner å bli kaldere, og det er vanskeligere å komme seg opp av senga. Det er fortsatt ganske lyst når jeg står opp kl 05.30, men ingen sol å se. Det er litt rart… Nå som vi har hatt en unik sommer, eller skal jeg heller si perfekt sommer! Varmt, faktisk så varmt at jeg har kunnet gå i T-skjorte sent på kvelden uten å bli kald. Wow… Jeg kan ikke annet enn å takke!

 

 

 

Høsten kommer nå snikende, og jeg må innrømme at det er litt vanskelig og innse at sommeren er over og høsten er i anmasj. Ulltøyet er tatt frem, og flere lag med klær er tatt på, jeg håper at vi kan få noen flere dager med varme før høsten kommer for fullt. Det er i alle fall lov å håpe!

Jeg vil bruke denne muligheten til å takke for en flott sommer. En sommer med mange minner ute i natur, med vakre mennesker og flotte opplevelser og erfaringer. Jeg kunne ikke ønsket meg en annen sommer i år enn nettopp den jeg har fått. Sene kvelder, der myggen surrer rundt hodet mitt, og jeg kan kjenne gresset kile under føttene, mens jeg sitter i stillhet oppe på fjellet og nyter. Båt, familie og varme bad i sjøen, nydelige dager! Nye møter, nye folk, nye inntrykk. Jeg kjenner meg så heldig som får lov, og muligheten til å oppleve livet. At jeg har åpnet øynene!

Jeg er så takknemlig!

Jeg mimrer allerede tilbake til morgninger da det var så varmt at jeg følte for å rulle ut av senga, bare for at jeg visste jeg ville treffe det kalde gulvet! De dagene da fuglene kvitret så høyt, og ingen andre lyder var til stedet!

Nå går vi inn i nye tider, med andre farger, temperaturer, utfordringer og gleden av en ny årstid. Jeg satt her om dagen og tenkte på hvilken årstid som er min yndlings tid… Jeg kom frem til at jeg er veldig glad i alle årstidene på hver sin måte, så jeg klarte faktisk ikke velge. Om folk spør vil jeg kanskje si sommer, men det pleier å være fordi jeg lengter etter varme. Når jeg har varme klær på, vil jeg nok svare ALLE på hver sin måte!

 

 

 

Jeg takker herved sommeren farvel, og ønsker høsten velkommen!

Takk <3

 

#nyårstid #sommer #høst #norge #mittnorge #utno #velkommen #natur #natureheart #sol #kaldt #landskap

6 kommentarer
    1. Jeg synes sommeren har vært topp, og synes det er helt greit med litt kaldere faktisk. Men noen fine helger framover er HELT greit 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg