SATSE ALT PÅ ETT KORT?

 

 

 

Noen dager har gått, og jeg holder på å samle tankene mine, eller kortstokken min som jeg sier til meg selv av og til. Jeg har 52 kort, og de må samles for at jeg skal ha et fullt dekk, men hvordan handler jeg når jeg ikke klarer og samle alle kortene? Ikke vet jeg…

Alle kortene ligger spredt utover gulvet, og et mangler… Etter en stund har jeg fått sett gjennom kortene, og jeg finner ut at det er hjerter ess som mangler. Det er et utrolig bra kort, og i livets spill for meg akkurat nå ville det ha trumfet alt!

Hva skal jeg gjøre?

Noen ganger føler jeg det nettopp sånn! Jeg har spilt alle kortene mine bortsett fra ett, og noen ganger som i dette tilfellet er det et veldig bra kort jeg sitter igjen med, og da gjelder det å bruke det riktig! Hva er neste steg? Tørr jeg å satse alt jeg har på ett kort? Tørr jeg å vinne? Tørr jeg å tape?

 

 

 

Disse spørsmålene surrer rundt i hodet mitt, men jeg kommer ikke frem til et svar!

I dette tilfellet har jeg hjerter ess…

Et veldig godt kort…

Det gjenstår bare å tørre å satse!

Jeg har virkelig ingenting å tape, og for å vinne må jeg satse… Dette er livet mitt! Lev nå!

Så jeg bestemmer meg… for Å satse…

ALT PÅ ETT KORT<3

 

#ettkort #norge #tanker #vinne #tape #natur #satse #hjerteress #høst #geit 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg