MITT VESLE HUS

 

Et hus langt, langt der borte… Hvor? Nei, du kan ikke se det herifra, men sakte men sikkert beveger jeg meg nærmere og nærmere! Jeg vet ikke hvor lang tid det vil ta, men det får ta den tiden det trenger. Det lille huset som stråler av god energi, og ønsker en hver ensete godhjertet sjel velkommen.

 

 

 

Et lite hus i det fjerne med okergule vegger og hvite karmer. Et lite inngangsparti laget av gamle vinduer, og masse grønne planter, ligger huset fredelig like ved vannet. Da jeg ser ned på det føler jeg meg allerede velkommen. Jeg stiger inn i inngangspartiet, hvor det står en liten tre krakk med et geiteskinn på. Ved siden av den står det et lite bord med en hvit heklet duk og vakre markblomster som gir ekstra lys i det vesle rommet.

Videre innover i huset er liten stue med en god Chesterfield og masse blomster, men viktigst av alt jeg ser ingen TV! Det er helt magisk. Ingen støy, bare ro! I alle vinduskarmene kan jeg se alskens urter. Jeg kjenner jeg liker meg her, mer og mer for hvert sekund. Jeg elsker “mitt” vesle hus!

 

 

 

I huset er det tre soverom, et bad og et kjøkken, som står i stil med stuen og inngangspartiet. Jeg kjenner meg hjemme her. Akkurat som om jeg har bodd her hele livet mitt.

Jeg kan se deg i det fjerne, mitt vesle hus som en gang skal bli mitt!

Jeg kan ikke vente… Jeg elsker deg allerede!

MITT VESLE HUS <3

 

#hus #mitt #kjærlighet #natur #urter #velkommen #positivitet #vann #snart #norge #natureheart

3 kommentarer
    1. Uten TV hørtes mest forlokkende ut. Men du mente vel planter ( og ikke planeter). Jeg ville gjerne ha mange bøker i huset mitt. 🏡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg