HELOMVENDING PÅ BARE ETT SEKUND!

 

Jeg vet ikke hvor jeg skal starte… Tanken på hvor vi befinner oss, hvor vi skal og hva vi gjør akkurat nå er surrealistisk. På bare et blunk kan alt bli snudd på hodet. Ingen vet hva som skal skje i neste sekund. Hva som skjer i morgen, neste uke eller neste år… Hvem kan egentlig planlegge fremtiden. INGEN! Men… Vi alle gjør det. Jeg tror det er fåtall av oss som tenker på hva som kan være konsekvensene av hva man gjør i et sekund, og hvordan dette kan påvirke neste sekund.

 

 

 

Jeg er glad og takknemlig for at vi IKKE vet. At det IKKE går an å planlegge annet enn å anta. Jeg er glad for at det er kun nuet vi har “kontroll” over, og ingenting annet. Hvordan hadde verden sett ut om vi hadde visst hva som skulle skje, eksakt hva man skulle gjøre og hvor man skulle være om 10 år. Hvor ble det av spenningen? Kanskje vi ikke hadde trengt ordet spenning i det hele tatt fordi den følelsen ville ikke vært mulig å oppdrive fordi vi visste alt!

Jeg er takknemlig for at livet er nettopp slik… UFORUTSIGBART! Jeg ønsker meg ingenting annet. Det er flere ganger vi kan si til hverandre “hadde vi bare visst…” Så hadde ting/situasjoner vært enklere.

 

 

 

Det er på tide å våkne opp folkens… Livet er IKKE enkelt, vi alle strever med noe. Noen verre enn andre, men vi har alle NOE…

Uavhengig hva det er forsøk å fokuser på det positive, om du må snu situasjonen på hodet for å se hva godt du eller noen andre fikk ut av situasjonen så gjør det!

Positiviteten vil lyse gjennom en hver situasjon og hjelpe oss gjennom hva enn vi måtte møte på.

Så selv om livet ikke er “enkelt” så gjør det beste ut av hva du har!

Ønsker alle der ute alt godt! <3

 

#livsspørsmål #nuet #livet #spørsmål #utfordringer #herognå #norge #verden #sekund #endring #glede #nyte

 

4 kommentarer
    1. Mye livsfilosofi i det du skriver. Og du er så ung. Min erfaring er at det er bølgedalene du lærer av, hvis du klarer å takle dem. Ikke like lett bestandig å være like positiv. Har hatt en del bølgedaler i livet mitt, og jeg synes jeg har tjent på det, fått mer livserfaring, blitt litt “klokere”. Uten dem hadde jeg ikke vært der jeg er nå.
      Har vel egentlig ikke noen “fremtid” å se fram til, men nyter hver enkelte dag. Er takknemlig. At jeg har unge mennesker omkring meg er utrolig flott, men krevende. Mange misunner meg sikkert det.

    2. bjørn Isachsen: Man lærer alltid masse av alt man er gjennom i livet. Det er jeg utrolig takknemlig for! Jeg mener man har alltid en fremtid uansett hvor gammen man er, ikke vær redd for det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg