JEG SAVNER DEG!

 

 

 

Du er fantastisk! Hvordan du ser meg som person. Hvordan du stiller opp for meg i en hver situasjon uansett hvordan ting ender, er du der! Du er elskverdig og kjærlig. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg! Vi hjelper hverandre… Vi ringer når avstanden er for stor: Mange timer kan gå forbi uten at vi ser på klokka. Vi planlegger hvordan vi skal få sett hverandre neste gang!

 

Jeg kan ikke vente til neste gang!

 

Neste gang jeg ser smilet ditt, som gjør dagen min! Neste gang vi klemmer hverandre mens vi lager en pipende skrikelyd fordi all gleden av og se hverandre må komme ut på en eller annen måte! Du er unik og verdifull! Måten du møter mennesker og aksepterer de for dem de er. Hvordan du alltid finner en løsning på de vanskeligste tingene. Hvordan du alltid ønsker alle alt godt, selv om det ikke er så lett av og til!

Det er lenge siden jeg har sett deg nå, det er lenge siden vi har ringt hverandre og jeg håper hver dag at du skal ringe så jeg bare kan høre stemmen din og vite at du er der. At du ikke har forlatt meg, eller deg selv.

 

 

 

DU er vakker DU!

DU er unik!

DU er hjelpsom!

DU er latter som forlenger livet!

DU er fantastisk!

DU er DU og jeg savner DEG!

 

Det vakre smilet ditt og latteren din! De seriøse samtalene, diskusjonene om verdensproblemer! I hvert fall det vi mener er vert og diskutere!

Jeg ønsker å støtte deg fordi DU er nettopp DU! Du er en av mine faste holdepunkt her i livet, og nå… Trenger du meg… Jeg ønsker å være der for deg, men hvordan?

Jeg vil bare si!

 

JEG ELSKER DEG!

 

#elske #norge #bestevenn #hvanå #fantastisk #vakker #unik #levende #livet #utfordringer #verdifull #jegtrengerdeg

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg