SILUETTER PÅ VANNFLATEN <3

Tåken lå lavt denne morgenen. Det var akkurat som om jeg tredde inn i en vakker fantasi. Jeg satte meg i bilen på vei til marked, og jeg tok meg selv i å være så fasinert av tåken som laget vakre siluetter på vannflaten at jeg bestemte meg for å kjøre inn på neste busslomme og ta del i det vakre!

 

 

 

Jeg gikk ut av bilen, ned til vannflaten og satte meg på huk på en stein i stillheten og observerte tåken leke… Leke på vannflaten som om et enormt maleri skulle lages. Tåken steg opp, men sank fort igjen som laget en type fortelling. Alle mulige fasonger og tegninger! Så utrolig vakkert!

Foran meg i hodet mitt kunne jeg se vakre alver som danset lett på tå på vannet i de fineste kjoler. De lo og hadde det hyggelig! Jeg fikk lov å være med på dansen, jeg var en del av deres tåke rituale! Jeg var en del av det magiske!

 

 

 

Etter å ha sittet der en stund brøt hverdagen inn og jeg ble nødt for å kjøre videre! Jeg kunne ikke slippe denne vakre hendelsen og opplevelsen. Jeg satt i lang tid å bare gjentok ordet wow! Jeg fikk meg ikke til å stoppe. Smilet mitt gikk fra øre til øret, jeg hadde virkelig fått oppleve hverdagslykken igjen<3 Jeg er så takknemlig for at jeg fikk være en del av dette magiske maleriet!

Takk <3

 

#magisk #natur #tåke #siluetter #alver #norge #natureheart #hverdagslykke #lykke #vann #morgen #soloppgang #sol

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg