ØYEBLIKKET<3

En vakker høstdag i september var jeg så heldig å få være en del av en utekonsert! Beitostølen var stedet, og Olestølen var plassen!

Jeg tok av fra hovedveien og opp en grusvei. De sa det skulle være en mil fra sentrum og det var det helt sikkert, men jeg hadde glemt å regne med at slike veier ikke er av beste kvalitet. Jeg bestemte meg fort for å nyte turen opp til stølen og bare akseptere at jeg blir for sen til konserten.

 

 

 

Mens jeg kjørte opp langs den smale veien var jeg vitne til de vakre myrer med ett og annet tre som stakk opp. Jeg drømte meg bort i eventyrenes rike igjen og bare var en del av det vakre. Plutselig var det brå stopp og jeg fikk ikke rikka meg av flekken. Der… Midt i veien lå en hel flokk med geiter og slappa av. De hadde ingen planer om å flytte seg med det første! Jeg tar meg selv i å sitte å prate til de vakre skapningene! De er så nydelige, fredelige, hjertelige! Etter hvert som jeg forsiktig forsøkte å flytte på bilen bevegde de seg fremover. Jeg i min bil fikk være en del av flokken til de tok en krapp sving ned i et skogholt og forsvant!

Der kunne jeg skimte parkeringsplassen! Jeg parkerte bilen gikk ut og begynte å gå mot sølen. Jeg kunne høre den vakre sangen stille og yndig fylle naturens rom! Jeg følte jeg befant meg i en boble av kjærlighet! Jeg gikk nærmere og betalte inngang, ble tildelt en skikkelig ostetallerken med hjemme ysta ost, helt herlig! Mens jeg satt der og tok inn musikken og de helt fantastiske smakene av osten, kunne jeg kjenne en tåre på kinnet!

 

 

 

En lykke, og takknemlighet spredde seg i kroppen min, jeg var klar for å ta inn all den kjærligheten som omringet meg og jeg var klar til å dele av min!

Dagens øyeblikk

Et livs øyeblikk

Øyeblikket!

Takk <3

 

#øyeblikk #natur #norge #beitostølen #valdres #støl #seter #seterkultur #natureheart #lykke #tåre #livet #kjærlighet #geit

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg