DEKKET I FARGER!

 

Fri, fri, fri! Endelig… Jeg føler meg mer fri enn jeg har gjort på lenge. Jeg føler jeg er på vei mot… Meg, den indre lidenskapen i meg! Jeg innser at det er en tøff vei som ligger foran meg, men jeg er villig til å ofre ALT for å leve et liv jeg virkelig ønsker, og som jeg innser jeg har ønsket hele veien!

Jeg våket sent i dag… Jeg har fri i to dager og jeg klarte faktisk å sove i 11 timer… Wow! Det hadde jeg aldri trodd. Jeg våknet opp rett over fem som jeg til vanligvis gjør, men i dag kunne jeg vri meg over til andre siden og sove videre! Det føltes helt herlig!

 

 

 

Midt på dagen tok jeg turen ut i høstens farger. Jeg og Healy gikk opp til Høgehaug for å sitte i stillheten og nyte utsikten! Det var helt nydelig! Selv om ikke høsten har tatt helt over enda så har de vakre fargene begynt å innta sin plass… Det er så nydelig!

Bladene som en gang var grønne er nå gule og rød. Blåbærriset som en gang var grønt er nå rød/Orange. Jeg føler jeg befinner meg midt på den røde løperen og har fått æren av å være med på premieren… Premieren av høsten 2018. Det er virkelig et privilegium!

 

 

 

Lykken spredde seg i kroppen min, og jeg følte nesten jeg lettet. Alle de vakre fargene som beriket den utsikten jeg hadde sett så mange ganger før… Og gjett hva? Den er forskjellig hver gang, er det ikke utrolig? Jeg er ydmyk og stolt over å få lov til å være en del av dette!

En norsk høst.

Prydet med farger!

ET FARGEBAD <3


Dekket i farger som bringer lykke inn i min hverdag!

Takk <3

 

#farger #norge #høst #fargebad #tur #natur #natureheart #frihet #lykke #landskap #utsikt #levlykkelig #utno

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg