DE HILSER PÅ MEG MED ET MUUU…

 

Jeg går inn i fjøset og klokken er bare 06.00 om morgenen, jeg er klar til å begynne dagen. Det er helt stille helt til jeg setter på lyset og koret er i gang. Det er akkurat som de savner meg fra dag til dag! Jeg blir like glad for å se de vær gang jeg går inn i fjøset!

 

 

 

Jeg blir møtt av en velkomst komité som ønsker hvert sitt kyss på nesa før de fornøyd forlater gjerdet og begir seg videre inn i fjøset klar for å bli melka. Det er helt utrolig, jeg blir like fasinert hver gang jeg kommer inn den døra og de står der å venter på at jeg skal gi de en klem eller et kyss. De er virkelig unike!

Jeg har mange ganger tenkt på hvordan jeg kommer meg gjennom de dagene som er tyngst, lange dager med mange timer arbeid. Så kommer jeg til å tenke på solstrålene mine som står å venter på meg, som er avhengig av meg for å ha et godt liv. De vakreste jentene og guttene mine!

 

 

 

Jeg kan sitte på huk inne i fjøset og hver gang kommer de samme geitene bort til meg. De hilse på meg med et muuu… En litt tynnere lyd enn kua, mens de løfter opp overleppa. Der jeg kan se den nakne gommen deres! Glade som bare det kommer de mot meg for å få kos. De er så forsiktige… For det meste! Jeg kan sitte med ansiktet mitt inntil deres og bare motta deres kjærlighet, og de er mottagelig for min

Jeg virkelig elsker de!

Jeg har så mange ganger tenkt på hvor mye dyr betyr for mennesker. Uansett hva slags dyr det er… Slange, katt, hund, geit, ku, spiller ingen rolle. De er våre gledes kilder. Når ingen andre er der, vil de alltid være der! Er det ikke fantastisk! Jeg syntes i hvert fall det. Min kjære Healy er alltid glad uansett hva som skjer, og jeg kan ikke takke han nok for hvor mye det betyr for meg! Hvor mye det løfter meg opp og frem. Det minner meg på kjærligheten jeg er kapabel til å dele, og at alle bagateller bare er bagateller, og ikke store problemer.

Jeg er så takknemlig for å ha alle disse vakre skapningene i livet mitt!

Dere er virkelig min kjærlighet!

Takk <3

 

#kjærlighet #geit #kyss #klem #natur #bilder #natureheart #takknemlig #dele #norge 

2 kommentarer
    1. Ja, dyr er viktige for at vi skal ha det bra. Jeg har ikke så mye nærkontakt med dyr midt i byen her men..Kanskje jeg skulle skaffe en katt eller noe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg