REDDENDE ENGEL <3

 

 

Ja eller nei… For eller imot… Fornøyd eller ikke fornøyd… Slutte eller bli… Hvor skal jeg starte? En indre kamp regjerer i kroppen min, og jeg vet ikke hva jeg skal starte med eller hva jeg vil endre. Hvordan jeg skal komme meg videre, med et godt utfall, er vanskelig å si. Jeg ønsker at… Eller nei. Jeg kunne tenkt meg at… Eller nei. Uansett hvordan jeg vrir og vender på det kommer jeg bare frem til en løsning jeg ikke er fullt og helt fornøyd med. Det sies at man må ofre noe for at fremgang skal oppstå… Til vanlig ville jeg vært helt enig, men akkurat nå, er jeg ikke enig! Jeg kan ofre mye, men helsa mi er ikke en av de tingene! Da hjelper det ikke å komme fremover på andre plan om til syvende å sist jeg ikke kommer til å kunne være med på gleden av fremgang og suksess… Fordi kroppen ikke henger med.

Min emosjonelle tilstand for dagen var nå lav… Jeg forventet ikke at når jeg minst ventet det skulle min reddende engel komme. Ikke en sånn engel som flyr ned fra himmelen for å hjelpe deg. Heller ikke den typen som vil stå på pinne for deg for at dagen skulle blitt bedre, men positivitetens engel som ikke har vist sitt ansikt på en stund, bare i tanker og visjon. En engel av solens lys!

 

 

Du min vakre engel

Du…

Jeg har savnet deg!

Ditt vakre åsyn

Din hjertelige latter, og ditt vakre smil.

Din tilstedeværelse.

mmm…

Du, reddet dagen min!

Du og din energi, som du valgte å dele med meg.

Jeg er glad i deg.

jeg er takknemlig.

Du som viser ditt ansikt akkurat når tiden er inne.

Som en bølge i stille farvann, rister du løs på meg.

Men roer meg ned igjen.

Jeg er takknemlig.

DU er unik, og jeg er heldig som får være nær.

Ta vare på, det rare og vakre

Min reddende engel.

<3

Takk!

 

#engel #reddet #kamp #dikt #norge #natureheart #natur #elskhat #avgjørelser #tro 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg