ARBEIDSJERN…

 

Mange inntrykk, mange tanker. Det er ikke lenge siden jeg satt her jeg gjør nå, og bare gledet meg til å komme meg ut for å gjøre noe nytt… Jeg hadde de planene, og kjørte på. Det er slik jeg føler det nå. En periode er over og en ny er på vei. Jeg er klar for nye høyder, nye utfordringer, nye steder, nye folk! Det er en ny tid i vente og jeg kan ikke vente!

 

 

 

Akkurat nå står tiden stille og jeg vet akkurat hvordan jeg skal komme meg videre, men er det virkelig nødvendig? Jeg er, og har alltid vært et arbeidsjern, og det er jeg fortsatt… Gleder meg til å gå på jobb og gleder meg til hva dagen bringer. Hvilke nye kunnskaper kan jeg tilegne meg i dag? Hva kan jeg bli bedre på? Jeg elsker utfordringer, og nyheter. Det trenger ikke å være store endringer, men noe som gjør at jeg føler mestring!

Noe som gjør at jeg føler at jeg er til nytte for samfunnet! Det er ikke vær dag jeg føler det sånn, men som regel. Jeg elsker den følelsen av lykke som brer seg i kroppen når man har fått til noe nytt. Det følelsen av at man nesten flyr over bakken er fantastisk! Her om dagen for eksempel lærte jeg meg å skifte redskap på Multione. En truck liknede maskin, der man kan koble på pallegaffel, skuffe og lignende. Jeg var så stolt over meg selv for at jeg fikk det til. Endelig kunne jeg gjøre enda en ting uten å få hjelp.

 

 

 

Tenk… så lite som skal til bare for å føle mestring og nytte. Det er jo absolutt ikke alle som har behov for å føle på dette… Det er helt greit, men det er viktig å finne sin greie. Finn det som er best for deg, og jobb for å oppnå dette. Alt er like bra, bare det er godt nok for deg!

Da jeg sitter her og skriver dette innlegget slår det meg hvor mye jeg har lært det siste 1,5 året ved å være budeie. Hvem skulle tro at det var det jeg skulle ende opp med? En to måneds kontrakt endte opp med 1,5 år. Wow! Jeg er så takknemlig for alt jeg har lært, og alt det jeg lærer hver dag. Det er virkelig ubeskrivelig!

Jeg kan ikke annet enn å takke…

Så… Takk <3

#arbeidsjern #takk #takknemlig #inntrykk #tanker #følelser #nytt #utfordringer #følenytte #norge #ståpå #meg #natureheart 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg