DEG!

 

 

 

Endelig kan jeg kjenne på følelsen å være nær noen, noen som tar vare på meg. Som liker meg for den jeg er! Noen som ikke ønsker å bytte meg ut… Jeg savner deg allerede! Du er litt for lagt vekke. Det er litt over en uke til jeg ser deg igjen. Jeg skulle ønske det var i morgen. Hvem hadde trodd at dette skulle være DET? Ikke jeg i alle fall, og hvem vet vel hva det egentlig er?

Folk sier at du vet når du vet, men jeg har ikke skjønt hva de har ment før nå. Men NÅ vet jeg! Jeg vet at det er positiviteten som vil seire, jeg vet at jeg ikke trenger å være alene om jeg ikke vil. Jeg vet at du finnes! DU er egentlig ikke så langt unna, det bare føles sånn!

Du reiste i går, og jeg “savner” deg allerede. Det er kanskje ikke rette ordet og bruke savne, for jeg kjenner deg jo egentlig ikke sånn ordentlig, men det er det jeg føler… Savn!

 

 

 

Savn etter deg! Du som ler av de tingene jeg alltid har ledd av, du som tuller med meg. Du som ikke tar deg selv så høytidelig! Du som er DEG!

Det som foregår oppe i hodet mitt akkurat nå er ikke så lett å forstå seg på, men det er en eneste stor tankemølle! Snart sier jeg til meg selv… Snart kan jeg prioritere litt annerledes! Jeg gleder meg! <3

Håper du ønsker å bli prioritert, fordi jeg ønsker veldig gjerne å prioritere deg!

Nettopp fordi…

DU ER DEG, OG INGEN ANDRE!

 

#deg #meg #prioritere #livet #annerledes #følelse #savn #spørsmål #ønsker #natureheart

8 kommentarer

Siste innlegg