NATUREN FOR MEG…

 

 

 

Jeg går bortover stien… Sola viser seg gjennom de gule bladene på trærne over meg. Lyden av Healy sine fottrinn foran meg bryter stillheten. Jeg har kommet meg ut etter å ha sittet inne hele dagen. Det er så deilig! Følelsen av frisk luft mot kinnene mine, solen som varmer, og alle de flotte høstfargene. Jeg blir helt overveldet! Gang på gang… Uansett hvor mye tid jeg tilbringer ute er det noe nytt å se og oppleve uansett hvor mange ganger jeg ser samme retning. Naturen, wow!

Naturen for meg er et fristed. Jeg kan tenke, si, og gjøre hva jeg vil uten at noen kritiserer, eller dømmer meg for noe av det jeg gjør eller sier. Det er som om at jeg har kommet enda litt nærmere meg…

Endelig så er jeg fri!

Ingen grenser, ingen hemninger, det er bare meg, og det er mer enn godt nok! Jeg elsker det <3

Tankene mine løper løpsk, alle ideer jeg ikke har tenkt på før… Alle løsninger til situasjoner jeg trodde jeg var ferdig med… Bare… Løsner, og den ultimate løsningen viser seg. Det er en helt utrolig befriende følelse. Jeg er fri! Jeg elsker det!

 

 

 

Jeg kan være ute i timevis og bare tenke, og tiden går så fort. Jeg leste en gang en bok, hvor hovedpersonen ønsket å finne ut hvor sin kreative inspirasjon kom fra, og ja hun fant det! Dette har lagret seg bakerst i hjernen min, og jeg har lenge tenkt at naturen, ja det er der jeg føler meg hjemme, men nei. Naturen er der jeg ER hjemme. Det er der jeg kan være meg, jeg kan være fri, fri til å utvikle meg i den retningen jeg selv ønsker uten andre påvirkninger. Jeg er så utrolig takknemlig!

Jeg har endelig innrømt for meg selv at naturen er en del av meg, og mer enn det jeg egentlig trodde…

Takk for at jeg endelig fant svar…

Takk <3

 

#frihet #natur #farger #orange #gul #grønn #norge #høst #vakkert #fristed #inspirasjon #endelig

6 kommentarer

Siste innlegg