TAKK FOR HJELPEN MIN INDRE STEMME! <3

 

 

 

Å rydde opp i gammelt skrot er ikke bare, bare. Hver eneste gang man skal kaste noe eller endre noe, stritter kroppen imot. Det gamle vante er alltid det beste, men innerst inne vet vi alle sammen at det er greit å få ryddet opp i gammelt skrot. Når man ser folk komme ut av en butikk etter å ha kjøpt seg nye klær eller noe annet kan man som regel se en lykke akkurat der og da. Når man kommer hjem tar man sats åpner skapet og trykker det man har kjøpt inn i skapet så fort man klarer, og smeller igjen døren. I hvert fall er det den taktikken jeg har brukt de siste årene.

Det er som regel så fullt inne i skapene våre. Vi overbeviser oss selv om at vi trenger alt der inne, men gjør vi egentlig det? Trenger vi å drive å bære på alt vi har vært igjennom hele livet, eller er det greit og ta ut noe å bli ferdig med det?

Jeg stemmer for å tømme skapet!!

Både det fysiske og psykiske skapet trenger og ryddes en gang i blant. Man kan begynne pent med bare en hylle, og jobbe seg fremover derfra. Jeg skjenner det selv at hver gang jeg har ryddet litt føler jeg meg med en gang lettere, og er klar for nye utfordringer. Jeg har også kjent veldig på at om jeg går imot meg selv og bestemmer meg for å ikke rydde blir jeg stående stille… Stille plassert midt i mitt eget rot, og kommer ingen vei.

 

 

 

Den følelsen av at så mye skulle vært gjort, men man strekker ikke til på noen områder, bare fordi man ikke tar tak og rydder er helt forferdelig!

Etter mange år med mye gammelt i skapet mitt har jeg i dag tatt et skikkelig tak og ryddet! Jeg er stolt av meg selv for å ha gjort det! Jeg kjenner meg lettere og litt sliten, men alt i alt er det veldig deilig.

Jeg takker min indre stemme for hjelpen mot et ryddigere “skap”, jeg er utrolig takknemlig!

Takk <3

#rydde #meg #norge #Natureheart #psykisk #fysisk #skap #gammelt #nytt #gåfremover #bilder #foto

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg