GODE VENNSKAP ER INGEN SELVFØLGE!

 

 

 

 

Vennskap er noe helt spesielt. Ingenting kan måle seg med et godt vennskap. Uansett hva som skjer støtter man hverandre uansett hva! Når jeg sitter og skriver dette kjenner jeg på kjærligheten jeg har til mine venner. Jeg må ærlig og oppriktig si… jeg elsker dere! For meg å elske noen er et stor steg. Det er ikke noe man bare slenger ut fordi en annen person sier det først! Når jeg tenker på de personene jeg elsker begynner jeg nesten å gråte. De betyr virkelig alt! Latter, samtaler, råd, eller at jeg har mulighet til å ringe de når som helst, og de har mulighet til å ringe meg! Jeg vil alltid være der for dere, på samme måte som dere vil være der for meg. Jeg savner dere!

Det som er med virkelig gode venner er at uansett tid og rom vil kjemien aldri endres. Selvfølgelig, vi blir eldre, forhåpentligvis visere, men alltid “den samme gamle”. Måten dere stiller opp for meg er helt unikt! Dere er fantastiske, det finnes ingen som dere! Uansett hvor mye jeg reiser kommer jeg aldri til å finne noen som er like dere… Dere er unike! ALDRI glem det! Jeg elsker dere av hele mitt hjerte og kan ikke vente til neste gang jeg ser dere igjen! <3

 

 

 

Venner!

Venner er som en familie nummer to.

En valgt familie…

Ikke en man er født inn i, men selektivt plukket ut de beste!

Tenk så privilegert!

Det er virkelig ikke en selvfølge å ha gode venner.

Spesielt gode venner vokser ikke på trær.

De dyrkes med omhu og kjærlighet.

Vennskap er som et forhold.

Det er minimum to sider, og begge må jobbe like hardt for å vinne tillit!

Tilliten vokser, og kjemien blir bedre og bedre.

Til slutt sitter man mange timer på telefonen og snakker…

Fordi man fysisk ikke kan være der.

Det er vennskap.

Stille opp, uansett hva

Rådføre

Være der når man minst venter det, men trenger det mest!

Latter…

Å le så mye at man ikke klarer å stoppe.

Le så man gråter av glede.

Overraskelser.

Ja…

Et vennskap er et forhold.

Det må pleies, og ta vare på.

DET ER IKKE EN SELVFØLGE!

Bli sett og se!

Vær en god venn så er sjansen for at du får og har en god venn for livet mye større!

Vennskap <3

 

#vennskap #nautreheart #ikkeenselvfølge #vennerforlivet #familie #latter #lytte #seogblisett #forhold #vakkert #bilder #foto

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg