KREATIVITET ER PÅFYLL FOR SJELA!

 

 

 

Hver dag er en ny mulighet sier jeg til meg selv… Hver dag er en ny begynnelse… Hver dag er en ny historie å fortelle… Jeg har ofte tenkt på hva som gjør at jeg ser frem imot alle de kommende dagene i livet mitt, og setter så utrolig stor pris på dagen i dag, og minuttet akkurat nå. Grunnen til nettop dette ønsker jeg å dele med deg! Det er så absolutt ikke slik at jeg hver dag har en like positiv innstilling til dagen, jeg er tross alt et menneske med oppturer og nedturer som alle andre, og det er jeg veldig takknemlig for, fordi da vet jeg at jeg lever!

Uavhengig av det så gjør jeg mitt ytterste for at nettopp dagen i dag, og dagene som kommer skal fylles med positivitet, kjærlighet, latter og alt annet godt! Jeg starter hver dag med å gå på badet se meg i speilet og forteller meg selv hvor flink jeg er, hvor vakker jeg er osv. Alt det jeg syntes er vakkert eller fint med meg selv sier jeg høyt og tydelig til meg selv mens jeg stirrer meg selv rett inn i øynene! Når jeg er ferdig med det legger jeg høyre hånd på hjertet og takker for alt jeg har, og alle de flotte menneskene som finnes i livet mitt, og alt annet jeg ønsker å takke for.

Med det starter jeg hver dag med et positivt utgangspunkt. Tro meg, det er ikke hver dag det er like lett og fortelle seg selv alt det fine, men alt her i livet er ikke like lett… så jeg har funnet ut at det bare er å hoppe i det! Du burde prøve det ut om du ikke allerede gjøre det! Vi alle trenger å høre at vi er mer enn bra nok, spesielt trenger vi å si dette til oss selv!

 

 

 

Ellers er jeg litt av en kalender freak. Jeg elsker min kalender. Den gir meg motivasjon. Der kan jeg skrive ned alt det jeg gjør hver dag, og på kvelden kan jeg se hvor mye jeg fikk gjort i løpet av en dag, det gir meg virkelig en selvtillits boost! Jeg opererer med masse forskjellige farger slik at kalenderen min er en eneste fargeklatt. Til slutt må jeg si at det som er helt essensielt for meg er å hver dag legge inn minimum en kreativ ting. For meg kan det være: Dans, skrive dikt/tekster, ta bilder, tegne, gå tur i skogen og være oppmerksom på “skatter” som kommer min vei osv.

Disse kreative “gjøremålene” som jeg legger inn i løpet av dagen gjør at jeg sakte men sikkert fyller min egen lykke krukke slik at jeg skal “overleve” de dagene som ikke er like fylte av positivitet og kreativitet.

Med dette ønsker jeg alle dere vakre og flotte mennesker der ute en flott kveld og en nydelig morgendag! <3

Stor gul klem fra meg<3

 

#positivitet #gjøremål #norge #vakker #sinoepent #utmedjanteloven #jantelovenneitakk #foto #natur #duerflink #duerbranoksomduer #selvtillit #kreativitet 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg