TO MÅNEDER BLE TIL 1,5 ÅR

Det er bare to dager igjen av min arbeidskontrakt her i Hallingdal og nye eventyr venter. Det er rart hvordan to måneder ble til 1,5 år. Hvordan et lite sommer eventyr ble til en fulltidsjobb. Hvordan jeg trodde dette vil bli og hvordan det faktisk ble. Hvordan alt bare klaffet perfekt, og hvordan alt bare ender i stillhet.

 

 

En dag til ende

En annen å starte.

En dag til ende.

En annen å starte.

Hver dag.

Time for time

Sekund for sekund

Nye begynnelser

Hvordan fortsette?

Hvordan leve til neste startstrek?

Hvordan?

En dag til ende

En annen å starte

Men…

Hvordan?

Kanskje jeg ikke skal hvite hvordan bare…

HVORFOR…

Kanskje, kanskje ikke?

En dag til ende

En annen å starte.

Hvor starter neste startstrek og…

HVORFOR?

 

 

 

To dager går snart til ende og det blir veldig rart. Når jeg tenker tilbake på de 1,5 årene som jeg har vært her, så ville jeg aldri hvert for uten denne opplevelsen. Jeg ville aldri vært for uten all den nye kunnskapen jeg nå sitter på. Noen ville kanskje syntes det har vært bortkasta og gjøre noe helt annet enn hva jeg har en utdannelse i, men for meg er all kunnskap nyttig kunnskap. Dette har vært helt perfekt for meg! Jeg som trodde når jeg kom hit at dette ville bli en hard jobb, men jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd det ville bli så hardt som det det til tider har vært, men jeg klarte det også! Jeg har vært meg på det meste som foregår her til gårds, og det er jeg stolt av. Alt fra melke geit, fødsel, lage geite ost, skjære kjøtt, pakke varer og all annet gårds arbeid. Det er jeg så takknemlig for. Jeg ønsker å takke dere alle sammen for at dere tok meg så godt imot og alt dere har lært meg. Dere er virkelig unike! Jeg er mektig imponert over dere alle sammen <3

 

 

 

Til slutt vil jeg bare si “hade”, til vi ses igjen <3

Og…

Takk til dere alle! Jeg kan skimte neste startstrek, og jeg er klar!<3

#eventyr #gård #natureheart #jobb #nystart #slutt #utfordring #dikt #foto #norge #stolt #kunnskap #annerledes 

2 kommentarer
    1. Tøff jente som klarer det utrolige. Bortkastet? Nei ikke i det hele tatt. Spennende med fortsettelsen😄😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg