KJÆRLGHET UTEN GRENSER<3

 

 

 

 

KJÆRLIGHET UTEN GRENSER!

Kjærlighet…

Kjærlighet til andre du ikke har noen relasjon til

Jeg bryr meg om deg!

Og, du om meg?

Kjærlighet på tvers av religion, kultur og landegrenser.

Vi fra vesten

Meg, meg, meg…

Vi er annerledes enn de, tenker vi

Men, er vi virkelig det?

Nei!

Vi er alle mennesker

Vi trenger alle kjærlighet og omsorg

Vi fra vesten…

Eller vi fra jorda…

Selv om vi kanskje er bedre stilt enn andre her i verden

Betyr det jo ikke at vi er noe mer vært!

Vi er akkurat like mye vært!

Vi er alle like mye vært, uavhengig av religion, kultur og landet vi bor i.

Vi er alle ett

Så…

Bli med å bygge kjærlighet som et verdensspråk, fordi verden er ikke bare deg og meg, oss fra vesten…

Men, alle her på jorda!

VI ER ETT! <3

#dikt #kjærlighet #alle #norge #vesten #verden #språk #religion #kultur #landegrenser #foto #livet #kjærlighettilalle

2 kommentarer
    1. Ja, vi er alle mennesker og vi er alle like mye verdt! Det er ikke så lett å fatte. Skrev faktisk noe tilsvarende i min grenseløse blogg i dag. Takk for den kjærlighetserklæringen.
      Jeg elsker – altså er jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg