LIVET ER SÅ SKJØRT… SÅ… TA VARE!

 

 

 

Etter alt dette er jeg så utrolig stolt over deg! Alt du gikk igjennom uten å huske så mye. Alt du kjempet for uten å egentlig vite det. All den takknemlighet du ønsket å uttrykke fra den første dagen du fikk tale evnen tilbake. Alt det du ønsket å si, men ikke klarte å si før senere. Jeg må bare si til deg at jeg er så ufattelig stolt av deg. At du kjempet, og ikke ga opp. For de dagene du følte deg så frisk at du ønsket å reise deg opp å gå selv om det ikke gikk i realiteten. Det ga meg håp og bevis på at du kom til å komme deg ut av denne situasjonen like hel. Du er fantastisk!

Selv om du kanskje angrer på ting du gjorde, er det ingenting å gjøre med! Jeg vet at du har lært så masse og at dette er ikke noe vi gjentar!

Jeg vil fortsette meg å rose din sønn… For en mer stødig person skal du lete lenge etter. Hadde det ikke vært for han hadde du kanskje ligget i Vietnam langt på overtid. Hver dag sto han på, hvert eneste minutt for å hjelpe deg. Med en skikkelig dose humor, mot og gjennomføringsevne gikk dette “smertefritt”. Så smertefritt en slik situasjon kan gå. Han er virkelig unik! Dette hadde ikke gått uten han.

Så til damen som elsker deg av hele sitt hjerte. Damen som reiste til andre siden av verden til tross for angst for å reise langt og sykehus. Hun er unik! Du er heldig som har henne i livet ditt. Hun stiller alltid opp for deg. Selv om denne reisen var en skikkelig utfordring for henne så hoppet hun i det med hele kroppen. Hun sto der og var der for deg. Det er kun fordi du er du! Husk det!

 

 

 

Livet er skjørt

Ta vare

Ta vare på deg selv

Dine kjære

Og, alle som betyr noe spesielt for deg

Du er unik

Vi vil ikke miste deg

Livet

Hver dag

Noe vi ikke vil oppleve igjen

Ta vare

På nettopp dagen i dag

I morgen

Og alle dager

HUSK

Ta vare <3

Av Emeli Torvund

 

#dikt #norge #takknemlighet #ros #hjelp #reise #fantastisk #mennesker #stilleopp #familie #kjempe #livet #unik #dereerunike #foto 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg