LAW OF ATTRACTION

 

 

 

Nå er jeg ferdig sier jeg til meg selv, men nei… Jeg er langt i fra ferdig. Kanskje jeg er ferdig med det som fysisk skjedde i Vietnam og Thailand, men definitivt ikke psykisk. Siden dagen jeg kom ned til Vietnam har jeg generert alle tanker jeg har til setningen «vi er trygge, og dette ordner seg» Selv om jeg til tider som dere nå vet har hatt tvilende øyeblikk, men det har ikke vært et eneste dag der jeg ikke har repetert den setningen i hodet mitt. Jeg ønsket da, og nå og skaffe meg en trygghet igjen som jeg selv stoler på og tror på. Jeg ønsket da og nå og tro på det trygge igjen, men det er faktisk ikke så lett.

 Tidligere har det ikke vært viktig for meg om mamma sendte melding når hun kom hjem, etter hun har vært på besøk eller skal bort. Misforstå meg rett jeg var utrolig takknemlig når det skjedde, men jeg tenkte ikke noe over det om hun glemte det en gang nå og da. Nå derimot er det utrolig viktig for meg. Både at jeg selv gir beskjed, men også at de jeg er glad i gir beskjed at alt er i orden og de har kommet seg trygt hjem. Jeg sitter i dag med en redsel for at noe skal gå galt og at jeg ikke skal få tilbake de jeg er glad i, se de igjen, klemme de og si jeg er glad i de. Det er nok naturlig, men det er også litt slitsomt. Jeg forsøker som jeg sier å skaffe meg en trygghet i og overbevise meg selv at dette går fint, vi er alle trygge. Jeg kan kjenne for hver dag at det hjelper litt og litt.

Jeg har alltid trodd på tiltrekningens kraft eller det utrykket som de fleste av oss kanskje er mer kjent med “law of attraction”. Det du sender ut får du tilbake. For å ta et enkelt eksempel: Du kjører på en hullete vei og tenker… Jeg skal IKKE treffe de hullene. Du kan være sikker på at du treffer de hullene. Men om du sier til deg selv, jeg kjører fint FORBI de hullene så gjør du som regel det. Ganske fantastisk.

 

 

 

Akkurat nå befinner jeg meg på den hullete veien og jeg kan med hånda på hjertet si at jeg har hatt alt for mye fokus på å IKKE treffe hullene i veien. Det har endt med at jeg har truffet alle. Jeg ser selv at fokuset mitt ikke har vært å tiltrekke meg en løsning men en stagnert posisjon. Der har jeg ikke tenkt til å fortsette å være.

Så istedenfor å fokusere på hva jeg IKKE skal så har jeg nå startet veien tilbake til å fokusere på alt jeg SKAL. Jeg kan allerede se en liten endring.

“Det du sender ut får du tilbake”

Sender du ut positivitet får du det tilbake. Sender du ut negativitet får du det tilbake. Det er helt opp til deg hva du en gang ønsker å få i retur!

Ha en flott dag alle sammen!

Kjærlighet til dere alle <3

 

#lawofattraction #livet #positivitet #negativitet #glede #trygghet #trygg #familie #kjærlighet #fokus #mindset #tankesett #natur #foto #norge #natureheart

4 kommentarer
    1. Du kan få sagt det. Det er vanskelig. Å møte negativitet med positivitet er en utfordring, men jeg er enig. Vær positiv i møte med andre mennesker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg