TID FOR Å PRIORITERE MEG <3

 

 

I dag av alle dager… Det er 2 desember da jeg skriver dette. Det er så utrolig mange tanker i hodet mitt… Jeg har våknet så mange ganger i løpet av natten av drømmer, eller skal jeg heller kalle det mareritt som vekker meg. Det er bare kaos! Det er ikke nødvendigvis noe jeg kan skjønne, eller tyde. Det virker som om tankene mine har tatt seg en tur i kjøkkenmaskinen. De bare surrer rundt og rundt og blir aldri ferdig. Jeg har de siste dagene tenkt mye på meg og mitt. Det er virkelig på tide, det er lenge siden sist, og jeg fortjener litt meg tid. Selv om jeg ikke har vært alene fysisk, har jeg allikevel følt at jeg har fått rom nok til å tenke på mine ting.

Det høres kanskje litt egoistisk ut, men… det er det faktisk ikke! Det er lenge siden jeg har hatt tid og mulighet til å prioritere meg. Nå de siste dagene har jeg virkelig vært på sparebluss. Jeg har følt jeg har vært på vei til å drukne, men har ikke kommet så langt som at hodet har duppet under vannskorpa. Jeg har akkurat klart å holde hodet over vann.

 

 

Heldigvis fikk jeg en liten skjennepreken. Jeg sier heldigvis, fordi Jeg trengte det virkelig! Jeg hadde glemt bort meg selv i alt som har skjedd i det siste, og det så mamma Takk! Takk for at du nok en gang fikk meg til å se innover så jeg fikk “reddet” meg selv.

I dag startet jeg dagen med en varm kopp te, julekalender på nrk.no, en peis som spraket i bakgrunn og en av mine alle beste venninner ved min side. Det var helt perfekt. Jeg satt med gråten i halsen og kjente på hvor heldig jeg er. Jeg ble sittende i total stillhet og bare ta inn den gode energien som fylte rommet tidlig 1. Advent. En følelse av ro, takknemlighet, kjærlighet og glede!

 

 

 

Takk! Jeg trengte virkelig dette!

Kjenner du på følelsen av å drukne i ditt eget liv? Ta noen minutter og tenk over når du selv tok vare på deg! Når var sist?

Husk å prioritere deg, fordi det er du som er grunnsteinen i ditt liv! <3

Kjærlighet til deg! <3

#1advent #jul #christmas #venner #vennskap #meg #prioriteringer #grunnstein #livet #Natureheart #påminnelse #gråt #takknemlighet #takk

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg