HVA ER DITT BEHOV?

 

Snøen daler ned fra himmelen. Det er varmt og godt her inne. Jeg har tatt turen til Oslo, litt vekk fra naturen og inn til byen. Det er helt annerledes enn det jeg lever i akkurat nå. Utrolig deilig! Foodora på døra, mennesker overalt. Det er fortsatt lyst etter kl 16.00. Alle gatelysene våker over meg, og gir meg lys. Alle sosiale muligheter ligger rett utenfor døra. På mange måter gir det meg så masse, men på en annen måte er det fantastisk at jeg har mulighet til å ta en helgetur nå og da. Kjenne på byen… og når helgen er over reise tilbake til de dype skoger, og finne roen til å bare puste for meg igjen.

 

 

Misforstå meg rett, jeg elsker hver eneste øyeblikk jeg tilbringer med de menneskene som betyr så utrolig masse for meg, uavhengig av hvor de bor, men min hjerne fungerer best i ro. Uten all støy fra byens liv. Jeg vet selv etter å ha bodd i Oslo at etter en stund blir ikke byens liv støy, men en ro, men det tar ikke bare en helg. Så jeg trives veldig i byen, men akkurat nå er tiden inne for å bo i skogen. Jeg trenger skogen rundt meg for å få puste.

Det høres kanskje rart ut, men sånn er det akkurat nå for meg. Jeg liker stillheten i meg selv. Det er ikke ensomhet, det er jeg som har valgt å være i meg. Det er faktisk ikke stille i det heletatt. Så mange ideer, muligheter, og alle kreativitet som skapes hver dag som jeg forsøker å utvikle videre. Det er utrolig spennende! Jeg kan endelig kjenne på en boltrende lykken i kroppen hver morgen når jeg våkner! Fantastisk!

 

 

Hvordan vi føler, hvordan vi tenker og hvor forskjellige vi er, men samtidig så like. Vi er alle mennesker, med forskjellige behov. Akkurat nå er mitt behov, ro og skog.

Hva er ditt behov?

Det ar alltid så gøy å høre hvor andre befinner seg. Inspirasjon som kan få meg til neste steg i mitt liv. Håper noe av det jeg deler kan hjelpe noen av dere på rett vei for nettopp deg. Jeg ønsker alle dere en fantastisk masse kjærlighet på veien mot deg, ditt og din fremgang!

Jeg heier på deg! <3 Du er unik! Stol på deg!

Klem<3

 

#natur #by #norge #foto #unik #natureheart #heierpådeg #motivasjon #luksus #minimalt #bygd #puste #meg #jente #gutt #pepperkake #pepperkakehus

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg