ALT DET VI KAN ER SÅ IMPONERENDE!

 

 

I dag er dagen for å hylle oss selv. Finne fram alle de tingene vi er gode på, legge vekk alt det vi ikke har lært enda, og kanskje føler oss mindre gode på. I dag er dagen der du og jeg skal imponere oss selv. Jeg er klar! Er du?

Jeg har flere ganger tenkt på alt vi kan, alt vi har lært, men som ikke vi selv legger merke til på en daglig basis! Alle disse tingene jeg snakker om er de tingene som man ikke får diplom for, eller en grad utdelt. Det er ting som vi lærer oss på daglig basis. En ny fun fact, en måte å huske flere navn, å fyre i ovnen, være empatisk, og snill mot de rundt oss og oss selv. Det er alle de tingene du ikke visste dagen før. Alle de tingene du hver dag trodde du ikke kunne, men som i slutten av dagen viser seg at du faktisk kunne allikevel! Er det ikke fantastisk!

Jeg ble i et tidligere innlegg minnet på at jeg ikke hadde delt noen av mine mål for 2019 med dere. Det har jeg tenkt til å dele i dette innlegget er et av mine personlige dagsmål. Jeg har som mål at hver dag rett før jeg legger meg så skal jeg ramse opp høyt for meg selv hva jeg har lært den dagen. Da inkluderer det ALT. Alt jeg ikke kunne når jeg sto opp, men som jeg nå kan. La meg ta et eksempel. I går… Lærte jeg å fyre i en ny ovn. Ingenting å le av, jeg kan fyre i ovnen, men denne har jeg slitt med, det viser seg at en pinne for mye var nok til å unngå fyr i ovnen, men nå vet jeg det! Jeg lærte meg også nye metoder for å raskere designe noe i illustrator og phootoshop.

 

 

Bare tenk på det! Hver dag lærer vi noe nytt, men veldig ofte glemmer vi og klappe oss selv på skulderen og rose oss selv for at vi har tatt imot ny kunnskap og lærdom. Dette er viktig! Jeg er en mester på å sette veldig høye mål for meg selv, noen ganger utrolig hårete mål. Jeg blir helt besatt av å nå de målene og glemmer alle de daglige seierne som gjør at jeg dag for dag kommer litt nærmere mitt hårete mål.

Et av mine mål for i år er å hver kveld gjennomføre en ”høytlesning” av ny kunnskap for meg selv, og deretter fortelle meg selv at jeg er flink og at det er godt jobbet! Det anbefaler jeg deg å gjøre også! Uansett hvilken situasjon du befinner deg i livet ditt så lærer man ubevisst nye ting hver dag. Bli bevisst og ros deg selv for at du dag for dag kommer litt nærmere ditt mål, og hver dag tilegner deg ny kunnskap!

Jeg heier på dere! Kjærlighet fra Nature Heart! <3

 

#nature #natureheart #mål #goals #natur #kunnskap #motivasjon #lærdom #norge #foto #photo #landskap #norway

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg