DET ER DU SOM BESTEMMER OVER DITT LIV, INGEN ANDRE!

 

 

Et nytt år er oss i møte, og hva er dine nyttårsforsett? Det er kanskje et spørsmål veldig mange har stilt deg alt, men hva mener man egentlig med et nyttårsforsett? Hvert år kan jeg se nye innlegg hvor det står eksempelvis ”I år er mitt nyttårsforsett  for 2019 å planlegge å klare målene fra 2018, som jeg egentlig skulle gjøre i 2017, som jeg lovet i 2016 og planla i 2015” Hva er dette for noe? Hva slags standarder lager vi for oss selv? Skjer dette bare fordi man egentlig ikke setter mål for seg selv, men setter mål som alle reklamerer for?

 

 

”Godt nytt år! Få en god start nyttårsforsettene ved å melde deg inn på vårt treningssenter!! Her kan vi hjelpe deg å få den ideelle vekten for 2019” Eller ”Slutt å snus/røyk, med en eller annen ny app”, eller ”reis mer!”. Hvilke av disse nyttårsforsettene, eller som jeg liker å kalle de, mål er egentlig dine? Ingenting kommer til å skje med deg og ditt liv om ikke du selv har motivasjon til å gjøre en forandring! Liker du livet ditt sånn det er akkurat i dag, med ingen endringer så er det kanskje ikke noe vits og sette opp alle disse ” MEN JEG BURDE JO” målene… Det er mye vi alle burde, men hva vil vi? Det er vårt liv vi lever og det er viktig at dette syntes i målene dere setter dere!

Ønsker du å gå ned i vekt, og det er viktig for deg, flott! Finn en vei som fungerer for deg slik at du faktisk når dette målet. Ikke sett deg det samme målet hvert år og forvent at det skjer noe om ikke du selv tar tak! Det er ingen som kommer på døra di og forteller deg hva dine mål er, og tvinger deg til å gjøre de! Det er helt opp til deg selv!

Ønsker du å reise mer, fantastisk! Sett opp en plan for hvordan du skal kunne reise mer. Hvor du ønsker å reise og hvordan du skal få til dette! Gjør noe med saken!

Det jeg forsøker å få frem her er som du sikkert har skjønt… Det er DU som bestemmer over ditt liv og ingen andre! Sett derfor mål som matcher det livet du ønsker å leve ikke hva alle andre syntes eller hva du burde! Det er helt opp til deg selv hva du burde!

 

 

Er det slik at du selv ikke vet hvordan du skal nå målene dine alene, forhør deg med noen innen for det feltet du ikke kan noe om! I dagens samfunn er kunnskapen så nære oss alle sammen. Det er bare et google søk unna, en spesialist eller svaret på ditt spørsmål! Benytt deg av dette!

Jeg vil med det ønske dere alle masse lykke til med deres nyttårsforsett, og mål for 2019! Jeg heier på dere. Nå gjelder det bare at dere heier på dere selv!

Kjærlighet fra Nature Heart! <3

#Mål #motivasjon #2019 #nyttårsforsett #dittliv #action #du #bestemme #yougogirl #yougoman #heierpådeg

2 kommentarer
    1. Og vi burde heie på deg, men du forteller lite om egne tanker ved et nyttårsskifte. Fint å få gode råd, men dine blogger er mest spennende når du forteller om deg selv og dine valg!

      1. Tusen takk! Så utrolig koselig sagt <3 Det er veldig sant det du sier. Jeg har ikke delt målene mine for 2019. Det er mange, og godt er det! Takk for påminnelsen. Jeg skal se hva jeg velger å gjøre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg