EN FANTASTISK INSPIRERENDE HISTORIE!

Petter Stordalen er virkelig litt av en mann. Jeg begynte for bare noen dager siden å lese boken hans ”skal jeg fortelle deg min hemmelighet” Den er helt fantastisk! Den er skrevet på en måte som gjør at jeg tror alle forstår. Foreløpig har jeg kommet meg gjennom hans oppstart og hans første store jobb i ung alder, og de er skikkelig spennende! Alle de tingene har gjort for å lykkes. Alt han har ofret for å lykkes! Det er virkelig til å ta av seg hatten for!

 

 

En av de tingene som jeg hørte han si i et intervju for en del år siden er ”slutt oftere”. Det har jeg tatt alvorlig! Jeg er mest av alt helt enig. Vi snakker alltid om at tiden går så fort, og at kalenderen er booket ut neste halvår, men husker vi på å prioritere det som er rett for oss. Har vi prioritert slik at vi når de målene vi ønsker her i livet? Husker vi på å leve vårt liv og ikke naboens, mamma eller pappas? Jeg håper det!

Det Petter poengterer i dette intervjuet jeg så for noen år siden er at det spiller ingen rolle hva som er grunnen til at man slutter, bare man slutter for seg selv. I hvert fall er det jeg har tolket det som. Han sier ”Liker du ikke sjefen… Slutt”. ”Trives du ikke på arbeidsplassen din… Slutt”. Det er så sant! I hvert fall lever jeg etter dette.

Det er mange ting her i livet man må jobbe seg gjennom, men dette er ikke en av dem, om ikke det er viktig for deg. Tenker du at du vil lære noe av situasjonen du befinner deg i, og at du vil ha bruk for denne lærdommen senere… Så jobb deg gjennom!

Det er helt fantastisk, men gjør det for deg!

Får du ikke noe bra ut av situasjonen du befinner deg i akkurat nå, så slutt. Jeg mener det er viktig å ta livet på alvor og gjøre det som fører deg i riktig retning av ditt mål.

Jeg har som sagt nettopp begynt å lese boka, men jeg kan nesten ikke legge den fra meg. Det er så spennende! Denne mannen har virkelig noe å lære oss alle!

Selv om han er brautende og høylytt i media, så er det en taktikk bak det, som alt annet i livet hans. Han er virkelig en skikkelig inspirasjon!

 

 

Tusen takk for at du deler din historie, Petter!

 

Jeg anbefaler virkelig alle å lese boka! Du kan blandt annet få kjøpt boken HER. Dette innlegget er ikke sponsa, men bare ønsker å dele den flotte boka <3

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen! Jeg heier på dere <3 Kjærlighet til dere alle!

 

Ønsker du å få daglige oppdateringer kan du følge meg på Facebook HER eller Instagram HER <3

 

#inspirasjon #motivasjon #bok #anbefaling #petterstordalen #kjærlighet #natur #norge #foto #bilder #naturbilder

6 kommentarer
    1. Har ikke lest boka, men det kunne jeg godt tenke meg å gjøre. En fin fyr hvert fall 🙂 Lurt å leve litt etter den filosofien ja 🙂

    2. Har ikke lest boka, og kommer vel ikke til å gjøre det. Hva skal jeg si som sto i samme jobb i 36 år og skiftet jobb en gang i løpet av de årene? Kanskje fordi jeg trivdes i jobben?

      1. Endring er jo aldri et krav, eller noe noen må. Er man fornøyd med situasjonen man er i så er det helt fantastisk! Alle er ikke like, alle kan ikke ville det samme. Det er helt fantastisk at vi er forskjellige og at noen velger å være på samme sted over lengre tid, og noen ikke. Hva skulle man gjort uten en god blanding med folk!

    3. Så bra du anbefaler den boken. Det har jeg glemt.. Men jeg har den boken og ble kjempeinspirert. En fantastisk mann, og utrolig flott bok. Tror mange ville ha godt av å lese den. Håper du har en fin dag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg