ENERGI PÅFYLL <3

 

I en hverdag der mandag til fredag for det meste er preget av jobb, eller kurs. Hvor mesteparten av tiden går med foran Mac’en… Så lurer jeg på hvor ofte vi husker å sette oss ned å spise, trene, eller gjøre noe i det hele tatt uten å høre på noen ting?

Det jeg sikter til er hvor ofte vi setter oss ned i total stillhet… Stillhet som for mange er skummelt. Stillhet som for mange ikke gir noen inntrykk. Stillhet som for mange betyr alt… Vi er forskjellige, og som regel vet vi best hva som fungerer for oss, men hvor ofte lytter vi egentlig til de tankene som kommer når stillheten entrer rommet, om vi aldri befinner oss i stillheten? Dette satt jeg og tenkte på når jeg spiste brødskiva mi med gulost og paprika i stad. Jeg vurderte å ta frem mobilen og sette på litt Mot i brøstet, ja det er det jeg ser på sånn… Hele tiden! Så veide jeg tankene frem og tilbake, og innen jeg hadde tenkt ferdig hadde jeg satt meg ned, og da var det klart. Ingen mobil…

 

 

Det gjorde ingenting… Jeg trengte virkelig den stillheten, for som sagt så blir det mye støy, og av og til er det greit med litt stillhet i hvert fall trenger jeg det!

For meg er stillhet en av di tingene jeg gjør som jeg ikke vill byttet ut i min hverdag, det hjelper meg å fylle krukken min med energi… Og det er alltid godt med påfyll!

Hva gjør du i din hverdag som gir deg påfyll av energi?

Ha en flott helg!

Kjærlighet til dere alle <3

 

#natur #norge #foto #bilder #naturbilder #landskap #stillhet #energi #fyllepåegenkrukke #kjærlighet #natureheart

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg