FØLELSESREGISTER UTE AV KURS!

 

Noen dager er tøffere enn andre. Noen dager går bare av seg selv uten at man trenger å ofre det en tanke, men i dag er ikke en slik dag. Dagen i dag har vært tøff… Det har føltes ut som om hele mitt følelsesregister har bare kollapset og jeg ikke har visst hvor jeg skal gjøre av meg, i det ene øyeblikk sittet og grått over alle de fantastiske menneskene rundt meg. I det andre øyeblikk vært utrolig sint på alle og alt inkludert meg selv. I det tredje øyeblikk ledd så masse at jeg ikke har trodd jeg skulle få pusten tilbake. Hva skjer med dette?

Jeg stod for bare noen sekunder siden og danset midt på gulvet av soverommet mitt. Bare danset de bevegelsene som fikk meg der og da til å føle meg bedre. Det hjalp virkelig! Det er akkurat som om bevegelse hjelper hjernen og tenke på noe annet. Uansett hvor hardt man har kjørt seg fast så kommer man seg ut av det. Jeg klarer i hvert fall ikke å gå av ”dansegulvet” i dette tilfeller soveroms gulvet uten og lire fra meg et smil. Det er utrolig ofte at jeg ikke vet hvorfor jeg smiler, men det bare føles naturlig! Det er herlig og har en så enorm livsglede. Det er akkurat som om alle bekymringer jeg hadde tidligere på dagen bare forlater meg og finner veien et annet sted og jeg er fri for dagens bekymringer og kan bevege meg videre!

 

 

 

Bekymring

Dans

Bevegelse

Livet…

Det er virkelig vært å leve

Det er virkelig vært å nyte hvert eneste sekund

Det er virkelig vært å finne en løsning.

En løsning på dagens motgang

Morgendagens fremgang

Fremtidens seiere

Fremover…

Streke

Flotte

Verdifulle

DU…

Legg fra deg dine bekymringer bare for noen sekunder og lev. Lev bare litt! Neste dag kanskje du tillater deg noen sekunder mer enn i går! Og til slutt så vil du leve i ditt fulle potensiale hele tiden, hvert eneste sekund!

Jeg heier på deg! Kjærlighet fra Nature Heart <3

 

#Dikt #foto #bilder #natur #lev #livet #kjærlighet #bekymringer #elsk #dans #poesi #photo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg