HVORDAN UTTRYKKER DU DIN KJÆRLIGHET TIL NATUREN?

 

Kulden har virkelig ankommet. Sola skinner, og himmelen er blå, og i det jeg åpner utgangsdøra står jeg klar med telefonen for å ta et bildet. Det ser uvirkelig ut, alle fargene er så fremhevet på grunn av den hvite snøen, sola og den blå himmelen. Det er så nydelig ute. Jeg har med meg en tekopp i hånda… Jeg er på vei ned til vannet for å drikke den der. Det er så stille, og godt å sitte og se utover vannet… Etter at jeg har drukket opp te koppen min går jeg rolig ut på isen. Selv om jeg vet at isen er trygg er det alltid en liten redsel inni meg for at det ikke har vært kaldt lenge nok.

 

 

Jeg står der å ser utover isen, det er helt hvitt, nesten litt blendende. Jeg begynner å gå utover og finner ut at jeg skal lage et hjerte i snøen. Jeg kommer tilbake til utgangspunktet og står nå og betrakter hjertet jeg har laget. Jeg ser på det som en av mange måter å gi tilbake på. Selvfølgelig ta vare på naturen i hvordan man lever til hverdags, men dette er mitt møte med naturen. Hver gang jeg har vært ute stopper jeg opp og ser utover området jeg har oppholdt meg og takker. Takker for at jeg fikk lov til å låne naturen, og for at jeg kan kjenne kjærligheten som bringes til meg. Jeg er evig takknemlig!

Takk <3

Hvordan uttrykker du din kjærlighet til naturen vi har rundt oss?

#Natur #bilder #foto #tur #norge #jenterpåtur #vakkert #landskap #kjærlighettilnaturen #kjærlighet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg