LYKKENS VEI TIL HJERTET MITT <3

 

 

En varme strømmer gjennom kroppen min, og finner veien til hjertet mitt! Det er en helt unik følelse. Det er akkurat som om hjertet mitt blir varmet opp, og jeg kjenner meg god og varm! Et lite smil brer seg om munnen min… Det kjennes ut som om jeg flyr… Flyr i min egen kropp og sjel! Den intense varmen roer seg litt og jeg blir sittende å puste tungt… smilet om munnen har ikke forlatt meg og jeg vet ikke helt hva som skjer, men så går det oppe for meg… Det må være lykke. Et enda større smil brer seg om munnen min og jeg forsøker å kjenne på den gode tygge varmen som fyller kroppen min. Jeg tenker meg om, og spør meg selv… Er det sånn det føles? Jeg hadde neste glemt hvor godt er å være lykkelig helt inn til margen, og hjerterota. Det er virkelig det jeg føler på nå!

Wow, så herlig! Tenk… Det er ikke så mye som skal til. Vet du… Det eneste jeg har gjort annerledes i det siste er å følge magefølelsen min, og ingen andres. Jeg har opp til flere ganger kommet i situasjoner der jeg møter på såkalte “drømme stjelere”. De som alltid vet bedre enn deg selv om deg. De som mener og tror utrolig masse om hva du gjør, men ikke gjør noe med sitt eget liv. I tillegg til å mene og syntes, så på toppen av det hele så forsøker de så hardt de kan og overbevise deg om at du ikke er egnet for dine egne drømmer og mål, men bør heller gjøre noe annet. Som selvfølgelig de vet alt om.

Før så kunne jeg finne meg selv i situasjoner der jeg ble lei meg for alt det ”drømmes stjeleren” sa. Jeg kunne begynne å revurdere det jeg hadde jobbet mot over lang tid, og ofre målet mitt til noen som var så usikker på seg selv, at de flyttet sin usikkerhet over på meg. Jeg, og meg alene lot den ”drømme stjeleren” rikke meg ut av fokus. Det er helt utrolig, men vi møter på disse alle sammen. De som ikke lytter, men mener før de vet.

I dag, så kan de bare komme! Forsøke alt de kan, men denne gangen biter dere ikke på. Jeg vet akkurat hvor jeg skal og denne gangen skal jeg ikke la meg selv falle i deres groper. Jeg skal denne gangen og for alltid høre på den som aldri svikter meg, det er meg!

 

 

Jeg sier ikke at jeg ikke er mottakelig for lærdom og kunnskap, men jeg er ikke mottakelig for ”drømme stjelere” Dere kan holde dette for dere selv. Jeg ikke klar for deres innvirkning og det kommer jeg aldri til å bli!

Så med det takker jeg dere ”drømme stjelere” for at dere har fått meg til å se at jeg lever mitt liv og ingen andres, og at jeg må høre på meg og ikke dere!

Takk!

Har du en ”drømme stjeler i ditt liv? Ta en julerengjøring og bli kvitt den! Slutt å høre på alle andre! Tro på deg selv. Du er unik og jeg heier på deg <3 !

 

#lykke #vei #hjerte #drømmestjeler #livet #deg #dinvei #magefølelse #natur #kunnskap #stolpådegselv #jegheierpådeg #varme #norge 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg