NATTEN HVOR JEG SKULLE FÅ SE SUPERMÅNEN, BLODMÅNEN OG ULVEMÅNEN <3

 

 

Det er natt, nærmere bestemt 04.34, natt til 21.Januar. Jeg lister meg ned trappa for å ikke vekke noen andre i huset, men det lykkes jeg ikke med, alle var våkne og klare for å se månen. Alt skulle skje i natt, men når jeg så ut vinduet var hele himmelen overskyet. Jeg stod ved vinduet et stund i håp om at det skulle lette, men nei… Det ble ikke sånn.

Rett før jeg hadde planer om å gå og legge meg igjen fikk jeg øye på en skygge utenfor vinduet mitt, men jeg kunne ikke se hva det var! Jeg stod helt stille for å ikke skremme det som var utenfor… Etter en liten stund kunne jeg se det, det var et rådyr… Nei, vent… to som var på vei til å legge seg ned i hagen. Jeg stod ved vinduet mitt en stund og observerte de to vakre skapningene. Den ene kunne jeg nå se ganske så klart, men den andre lå på andre siden av hekken så det var ikke så lett å se den.

Jeg stod der å så ut i nattemørket, og tankene begynte å surre. Jeg tenkte på at det var litt leit at jeg ikke fikk sett den vakre månen, men det tok ikke lang tid før tanken om at ”Alt skjer av en grunn” dukket opp i hodet mitt, og da lot jeg de tankene ligge og snudde ryggen til vinduet i stua og rettet nesen tilbake til soverommet!

 

 

Da jeg var tilbake i senga lå jeg en stund å tenkte på hvor takknemlig jeg er for alt jeg får muligheten til se og oppleve hver dag som moder natur viser meg. Det er ikke alt som er så selvsagt, og noe trenger litt fantasi som fundament, men alt i alt er jeg så ubeskrivelig takknemlig for hverdagens vakre øyeblikk! Selv om jeg i natt ikke fikk sett månen, vikk jeg vitne det vakre dyreliv som beveger seg rett utenfor vinduet mitt!

Så utrolig takknemlig! Takk <3

 

#måne #moon #norge #nature #natur #takknemlighet #takknemlig #kjærlighet #modernatur #natureheart #foto #bilder

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg