SNØEN DALER

Landskapet rundt meg er helt hvitt, de vakre grønne trærne lyser opp som et avbrekk fra det intense hvite. Jeg står helt rolig å ser opp… Fra en helt hvit himmel kommer det til syne noe grått og lite, for så… Det er snø! De store flotte snøfillene kom dalende mot meg…

Bare på en liten stund hadde det nå kommet et skikkelig snøteppe som omfavnet oss.

Det er en helt unik følelse å gå der helt lydløst med dempere fra helt ny snø, kjenne snøfillene treffe ansiktet mitt, og smelte sakte men sikkert mot den varme huden min. Litt lenge fremme kan jeg se mamma og Healy løpe. Mamma kaster snø til Healy, og jeg tror faktisk ikke Healy noen gang kan bli lei av den leken. Det er helt nydelig å se på!

 

 

Det er helt stille rundt meg! Jeg liker å ta litt avstand fra det som lager lyd, men jeg liker også å være midtpunkt en gang i mellom. Jeg trenger bare å lade batteriene mine i stillhet, og komme sterkere tilbake senere! Det er en fantastisk følelse å være kapabel til å nyte eget selskap, og ikke ha behov for noen eller noe annet, men på en annen side elske å være sammen med andre!

Jeg kan nå skimte huset mitt gjennom skogholtet. Healy og mamma er nesten hjemme allerede. Et lite smil lurer seg frem i munnviken min, og minner meg på hvor heldig jeg er som har alle de fantastiske menneskene og dyrene rundt meg! Det tar meg cirka 5 min å gå hjem fra der jeg står akkurat nå, men i dag tror jeg det tok i hvert fall 10 min. Jeg tok meg god tid, hørte på alle lydene fra fuglene som kvitret og Healy som løp alt han orka over jordene. En fantastisk start på dagen!

 

 

Kjærlighet til dere alle! <3

 

#natur #jenterpåtur #norge #natureheart #oppmerksom #kjenne #føle #bilder #foto #tur #landskap #norsknatur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg