VELKOMMEN 2019!

 

Da er vi inne i et nytt år. Det er akkurat som om det gamle året bare blåste forbi. Når jeg tenker tilbake på det så er det så utrolig masse som har skjedd, men alt går så fort! Jeg tror jeg skjønner hva de eldre mener når de sier at tiden går så fort…  Vet ikke hvorfor jeg plutselig kjenner på dette, kanskje det er fordi jeg begynner å bli eldre, og mer som skjer! Nei, tror ikke det… Vi får vente litt med det å bli eldre.

Da sitter vi alle her samlet rundt et flott bord dekket med god mat. Rundt bordet sitter noen av de fantastiske menneskene jeg har i livet mitt. Alle koser seg og ler. Jeg tar meg selv i å sitte å nynne ved bordet. Det er så utrolig god mat. Jeg har ventet hele dagen på den gode kalkunen, og nå endelig. Jeg nyter hver eneste bit med saus, kalkun og waldorfsalat, men så alt for fort er jeg mett… Mer enn mett egentlig.

 

 

En summing av snakk rundt bordet, svak julemusikk i bakgrunn og et smil om munnen kan jeg kjenne en lykke sprer seg i kroppen. Jeg er så heldig! De flotte menneskene jeg har i livet mitt, og mange av de sitter her i dette rommet! wow!

Middagen er ferdig, og festlighetene begynner. Latteren sitter løst og det samme gjør konkurranseinstinktet! Kopper, glass og pingpong baller flyr i alle retninger, fantastisk!

Plutselig er det bare 30 min til nyttår og alle kler på seg i en hast, og kommer seg ut dørene. Akkurat i det klokken slo 00:00 sto vi der, midt i Oslo å så på alle rakettene. Himmelen er helt svart og de vakre fargene pryder himmelen! Det er litt kaldt i luften, men jeg legger ikke ordentlig merke til det! Et nytt år, med nye muligheter til å komme enda nærmere målet mitt! Jeg står der alene i et lite øyeblikk, en tåre er på vei til å falle fra kinnet mitt. En skikkelig gledes tåre. Alt jeg valgte og oppleve i 2018, og alt jeg er i full gang med inn i 2019. Jeg er evig takknemlig!

 

 

Midt under den svarte nattehimmelen og alle rakettene kunne man se en haug med håpefulle, glade mennesker som ønsket det nye året velkommen!

Godt nytt år til dere alle sammen <3

VELKOMMEN 2019!

 

#godtnyttår #2019 #takkfor2018 #takknemlighet #velkommen #oslo #norge #venner #middag #latter #lek 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg